کد خبر: ۴۴۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
جلسه تودیع و معارفه رییس سابق اداره برق کاشان و سرپرست کنونی این اداره با حضور فرماندار کاشان برگزار شد.

به گزارش برق نیوز: جلسه تودیع و معارفه رییس سابق اداره برق کاشان و سرپرست کنونی این اداره با حضور فرماندار ویژه کاشان برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این جلسه‌ای که با حضور رحمت الله حمامیان قائم مقام و محمد مرادی معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق استان اصفهان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان کاشان و ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی اظهار داشت: "متاسفانه برخی از شرکت‌های تولیدی در تامین برخی از زیرساخت‌های لازم به خصوص در حوزه برق دچار مشکلاتی هستند که این انتظار وجود دارد شرکت توزیع برق استان اصفهان نگاه ویژه‌ای برای حل این موضوعات داشته باشد. "

علی اکبر مرتضایی با بیان اینکه شهرستان کاشان در حال توسعه در حوزه‌های مختلف اقتصادی است، ابراز داشت: "منطقه کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران است که واحد‌های تولیدی مختلفی در حوزه صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته مشغول فعالیت هستند. "

وی با اشاره به تشکیل کمیته رفع موانع تولید در شهرستان کاشان برای حل مشکلات تولیدکنندگان تصریح کرد: از مدیریت پیشین اداره برق کاشان بابت همکاری خوبی که با این کمیته برای حل مشکلات صنعتگران و تولیدکننده‌های کاشانی داشتند کمال تشکر را می‌کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های علیرضا عرب بیگی به جهت خدمات شایسته ایشان در مدیریت برق کاشان تجلیل و امیر رمضانی به عنوان سرپرست جدید اداره برق کاشان منصوب شدند.

امیر رمضانی پیش از این مسئولیت رئیس روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان و مدیر توزیع برق منطقه شمال و شرق استان اصفهان را به عهده داشتند.
 
مراسم معارفه سرپرست امور برق کاشان برگزار شد
 
 
مراسم معارفه سرپرست امور برق کاشان برگزار شد
 
 
مراسم معارفه سرپرست امور برق کاشان برگزار شد
 
مراسم معارفه سرپرست امور برق کاشان برگزار شد
 
مراسم معارفه سرپرست امور برق کاشان برگزار شد
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار