کد خبر: ۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰:۳۲ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و اعتراف وی به ۴۴ فقره سرقت خبر داد.
دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در سنندجبه گزارش برق نیوز، علی آزادی اظهار داشت: در پی گزارش اداره توزیع برق استان کردستان در خصوص سرقت کابل‌های برق در منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان سنندج قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۸ نایسر، پس از بررسی‌های میدانی محل‌های وقوع سرقت و بکارگیری روش‌های خاص پلیسی، سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم دارای سابقه متعدد سرقت بوده است تصریح کرد: درتحقیقات تخصصی به عمل آمده و با ارائه مدارک و مستندات از سوی ماموران، متهم به ۴۴ فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه نیز ار مخفیگاه وی کشف شد.

آزادی با اشاره به دستگیری یک مالخر و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست که توصیه‌های پیشگیرانه پلیس را خصوصا در چنین ایامی در دستور کار قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
 
منبع: خبرگزاری پلیس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار