کد خبر: ۴۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۲ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
ساعت زمین
امروز هفتم فرودین ماه ۱۴۰۰ پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد و از مشترکین پایتخت هم برای همکاری در این موضوع دعوت می شود.
دعوت ازمشترکین برق تهران برای کاهش یک ساعته مصرف انرژی
به گزارش برق نیوز، امروز هفتم فرودین ماه ۱۴۰۰ مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد.

از مشترکین برق تهران دعوت می‌شود با هدف پشتیبانی از تولید برق نیروگاه‌های کشور و همچنین کمک به محیط زیست و ایجاد توسعه پایدار، امروز، شنبه، هفتم فروردین ماه، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به این حرکت جهانی پیوسته و با ترویج فرهنگ استفاده بهینه انرژی مشکلات تامین سوخت نیروگاه‌های تولید برق کشور را مانع زدایی کنند.

گفتنی است؛ همگام با حرکت جهانی ساعت زمین، ادارات با خاموش کردن روشنایی‌های غیرضروری ساختمان‌های  خود در این ساعات، در رویداد جهانی ساعت زمین مشارکت خواهند داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار