کد خبر: ۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
ترانس اتوماتیک و استابلایزر ابزاری است که به کمک آن نوسانات ولتاژ شبکه برق جبران می‌شود. عملکرد این ترانس برق به صورت دیجیتال می‌باشد که با قدرت و راندمان بالا کیفیت ولتاژ خروجی را کنترل می‌کند. برای محافظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی، یخچال، ماشین لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و ... حتما ً باید از دستگاه‌های ترانس اتوماتیک (استابلایزر) استفاده نمود.
سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوز: استابلایزر یا ترانس خانگی دستگاهی برای تشخیص سریع افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در برق شهری است که بصورت اتوماتیک اقدام به رفع آن می‌کند. کار کرد این نوع ترانس برق به صورت دیجیتال می‌باشد. از ویژگی‌های آن بالا بودن قدرت، راندمان، دقت و کیفیت در کنترل ولتاژ خروجی می‌باشد.

آشنایی با انواع استابلایزر و کاربرد آنها

قیمت ترانس برق خانگی
عمده‌ترین عوامل خرابی لوازم برقی و خانگی و تجهیزات صنعتی، نویز‌ها و نوسانات و قطع و وصل ناگهانی، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر می‌باشد که آسیب‌هایی در قسمت‌های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور، کمپرسور، لباسشوئی، کولر گازی، دستگاه‌های CNC، دستگاه‌های PLC، دستگاه‌های چاپ و برش، دستگاه‌های پزشکی، دستگاه‌های بافندگی و ... بوجود می‌آورد.

نحوه کار ترانس اتوماتیک و استابلایزر


برای محافظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی، یخچال، ماشین لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و ... حتما ً باید از دستگاه‌های ترانس اتوماتیک (استابلایزر) استفاده نمود.

قیمت ترانس برق خانگی
قیمت استابلایزر در فروردین ۱۴۰۰ با دلار حدود ۲۵ هزار تومانی
 
قیمت ترانس برق خانگی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار