کد خبر: ۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آگهی‌های استخدامی برق ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ (کارشناسی و کاردانی) در بخش‌های مختلف در این قسمت بصورت یکجا جمع آوری شده است. می‌توانید همه را یکجا مشاهده نمایید. امکان تماس یا ارسال رزومه در روز‌های بعد نیز وجود دارد.

استخدام مهندس برق یا الکترونیک

شرکت کنترل کیفیت افق فعال در زمینه تست و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی جهت تکمیل کادر فنی خود آماده جذب تعدادی مهندس برق-الکترونیک با شرایط : آقا، مجرد ، سن زیر ۳۰ سال ، زبان انگلیسی حداقل درحد متوسط ، دارای کارت پایان خدمت ، ساکن تهران ، فعال و با انگیزه جهت کار ماموریتی و گروهی می باشد. لطفا رزومه و سوابق کاری را از طریق واتس اپ یا تلگرام +989122465589 یا aydincheh@gmail.com ارسال فرمایید.

 

تکنسین فنی جهت مونتاژ دستگاه

شرکت به یک نیروی فنی آقای ماهر جهت مونتاژ دستگاه ها نیاز دارد. خلاصه مسئولیت: مونتاژ دستگاه، خرید ملزومات، کارهای خدماتی اولویت با افرادی هست که در زمینه الکتریکی و سیم کشی تجربه دارند.

شماره ثابت:02166809731  و ایمیل:3ddreamsco@gmail.com
 
 

لیسانس الکترونیک جهت کارشناس فنی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

تمام وقت ، متعهد ،آقا، آشنا به زبان انگلیسی ، ترجیحا ساکن شرق تهران جهت تعمیرات و سرویس و نصب تجهیزات کمپانی های تحت نمایندگی بیمه و حقوق کامل لطفا رزومه با تصویر را به شماره 09386756646 و KTT.CO.LTD@GMAIL.COM ارسال کنید.

 

سرپرست و مسئول تعمیرات

دعوت به همکاری در منطقه شهریار (صفادشت) سرپرست فنی مهندسی با تجربه و آشنا با برق صنعتی و PLC ; و مسئول تعمیرات و نگهداری باحداقل 5 سال سابقه‌کار مرتبط و حداکثر سن 35 سال (واقع در محدوده شهریار-تهران) Phpo.job@gmail.com فکس 88208725

 

تکنسین

فرز کار-دیپلم فنی محدوده خیابان ازادی 09121217495 resume@kadcontrols.com

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار