کد خبر: ۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقانی خبر داد که با لودر اقدام به کندن زمین و سپس سرقت کابل برق فشار قوی می کردند.

به گزارش برق نیوز، حسین زلقی گفت: به دنبال چند فقره سرقت کابل برق فشار قوی در شهر چوئبده ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ چوئبده با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند ۲ سارق را که با لودر اقدام به کندن زمین و سپس سرقت کابل برق فشارقوی میکردند را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

زلقی تصریح: مخفیگاه سارقان مورد بازرسی ماموران قرار گرفت که مقدار تقریبی ۲۵۰ متر کابل برق فشار قوی به ارزش یک میلیارد تومان را کشف و ضبط کنند همچنین ابزارآلات مخصوص سرقت و خودروی بکار رفته در سرقت‌ها نیز توقیف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سارقان با کندن زمین بوسیله لودر نه تنها زمین‌های زراعی و محل تردد شهروندان چوئبده را به مخاطره انداختند، بلکه ساکنان آن منطقه را با نوسانات برق مواجه کردند.

زلقی در خاتمه گفت: سارقان به ۱۶ فقره سرقت در این زمینه معترف شدند و پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل دادسرا و از آن طریق با قرار صادره راهی زندان شدند.

منبع: آبادان خبر

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار