کد خبر: ۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۲ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چند صد نفر از کارکنان و نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور امروز و برای سومین مرتبه در چندماه گذشته جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش برق نیوز، تجمع کنندگان خواستار تبدیل وضعیت خود برای رسیدن به شرایط حقوق و مزایای برابر با نیروهای رسمی بوده و درخواست لغو آزمون تبدیل وضعیت پیش رو که قرار است آخر اردیبهشت ماه توسط توانیر برگزار شود را کرده اند. در برخی از پلاکاردها و بنرهای معترضان به قطع شدن دست پیمانکاران واسط اشاره شده است.

با کلیک بر روی تصویر زیر  می توانید فیلم این اعتراضات را ببینید.

اعتراض نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع برای سومین بار+فیلم

حجم ۳.۷۳ مگابایت

 

انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
3
2
انشاالله با ورود مجلس و شخص آقای قالیباف و وزیر نیرو جلوی این بی عداتیها گرفته شود و پرسنل شرکتی را تبدیل وضعیت نموده تا خدایی ناکرده صنعت برق آسیب نبیند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
6
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
9
واقعا دلیل وجود پیمانکاران مابین شرکت و کارگران چی؟درسته که دستشون با یه سریا تو یه کاسه ست ولی آیا نباید درنهایت بساط این زالوصفت های باج بده جمع بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بخاطر اینکه مدیران ارشد به بهانه کوچک کردن بدنه دولت دارن از این شرایط سو استفاده میکنن. یکی به این عزیزان بگه این کوچک کردن دولت نیست تازه یه پیمانکار هم دارین اضافه میکنین. اصل کار پیمانکاری اسمش روشه یعنی کارهایی را باید بهش بدن که موقت هستش و در یک بازه خاص و یک طرح خاص بیان و اجرا میشه ولی وظایف و پست های ثابت را که به پیمانکار نمیدن اخه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
4
آخه این این اعتراض ها چه فایده ای داره ما شرکتی همین هستیم همین امسال هشت نفر موقع رفتن مدیر عامل مشهد رسمی کردن من میگم مملکت همینه پارتی پارتی پارتی
ما شرکتی ها برده برده برده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ان شاء الله دست تمام ظالمین کوتاه بشه از حق و حقوق ملت
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
4
17
به نظرشما تکلیف افرادی که با رتبه های برترواخذمدارک ازدانشگاههای معتبردولتی منتظراستخدام هستندوبدلیل نداشتن رانت وپارتی نتوانستندمانندپرسنل محترم شرکتی وپیمانی بادیپلم وارد شده ومدارج بالای علمی رابه واسطه انواع دانشگاههای غیرانتفاعی وآزادطی کنند چه می شود .والان نیز بدون آزمون وشرط سنی وچهارچوب استخدام می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برادر من ازدانشجویی کارکردم وهمزمان درس خوندم شاید به اندازه شما نتونستم وقت برای درس بزارم ولی همه این ده سال تو شرکتهای پیمانکاری کارکردم حالا شما برداشتت شاید درست باشه ولی باید تاریخچه کاری همرو به یه چشم نبینی الان خیلی ازنیروهای آزمونی وزارت نیرو دست راست وچپشونو بلد نیستن ولی دوبرابر نیروهای شرکتی حقوق میگیرن
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
شما از کجا میدونی همه با پارتی وارد شدن؟
من از 18 سالگی دارم به عنوان نیروی شرکتی کار میکنم 13 سال سابقه دارم از رانندگی شروع کردم دوره فن ورز طی کردم و همزمان درس خوندم و پله به پله پیشرفت کردم. من نمیگم کسی که از دانشگاه های خوب و برتر فارغ‌التحصیل شده نباید بیاد استخدام بشه ولی هر نوع نیرویی جای خودشو داره شما نمیتونی زحمات و تجربیات کسانی که کار کردن اونم با هزار جور تبعیض را نادیده بگیری و فقط به مدرک نگاه کنی هر دوی تحصیلات و تجربه ارزشمند هستن و باید بهشون توجه بشه.
حالا بماند ما خودمون میدونیم که چقدر هم دروس دانشگاه به درد بخوره و کاربردی و همه میدونیم دیگه توی کشورهای پیشرفته به مهارت ارزش خیلی بیشتری میدن تا مدرک تحصیلی.
نافی حق هم دیگه نباشیم هر کسی بجای خودش داری حق هستش و نمیشه کلی گویی کرد که کدوم برتر هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
11
0
متاسفانه این تجمعات دستاویز شبکه معاند مانند بی بی سی شده و خیلی از افراد که در این تجمعات شرکت دارند از سناریو پشت پرده آن خبر ندارند و برخی از افراد بعنوان لیدر هم فهیمده یا نفهیمده برنامه های را اجرایی می کنند که برای آنها نوشته شده است .
همکاران محترم شرکتی و حجمی و... کمی بیشتر هوشیار باشید تا دستاویز برخی از افراد قرار نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
4
2
یکی بیاد جلوی این هاشم امینی تو آبفا اصفهان رو بگیره.80 درصد نیروهای شرکتی و حجمی تو ابفا اصفهان با پارتی اومدن سرکار اغلبشون هم یه مشت بی سواد هستن که من باید کاراشون رو انجام بدم.حقوق هاشون هم 2 تا 3 برابر قانون کار هست.بعد اینکه این حضرات یه چند سالی که دارای سابقه میشن ادعای رسمی شدن دارن.واقعا متاسفم برای وزارت نیرو!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کجا به نیروی شرکتی دو سه برابر حقوق میدن که فقط شما دیدی ما بعد 13 سال سابقه فقط کف حقوق اداره کار را دیدیم. مطمئن باشید اگر به پارتی باشه اونکه پارتی قوی تری داره حتما استخدام!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
راستی خدا قوت پهلون که داری کار 80 درصد نیروهای آبفا اصفهان را انجام میدی!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
6
6
چرا کسی بداد کارگران صنعت برق نمیرسه که حقوقشون از یک رسمی اینقد پایین تره وامنیت شغلی ندارن مگه امام نفرمود این انقلابه مستضعفانه .یا امام زمان خودت بدادمون برس انگار مومنین خوابند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
ساختار قوانین واداری واستخدامی کشور ؛ مدرک متناسب با نیاز جهت افزایش بهره وری وکاهش قیمت تمام شده وتولید فضای اشتغال جدید با ورود وبها دادن به بخش خصوصی وهمچنین برنامه ریزی
اساسی در جهت استارت اپهای جدیداشتغال ضرورتی است که باید روزی در این کشور حل شود واین امکان که همه جذب بخش خصوصی شوند بجهت محدودیت وعدم توسعه متوازن فضای کسب وکار فراهم نیست همنیطور که نیروهای حجمی وپیمانی نیز سالها مشکلات داشته ودارند ضرورت رفع این مشکلات بهرجهت امری واجب وضروری است ایا با ایجاد این شرکتها وواسپاریها واقعا بهره وری در هر دو بخش دولتی ورسمی وپیمانی افزایش یافت ایا شاخص های استاندارد بیانگر رشد وبهبود موید بهبود این شاخص ها میباشد ؟اگر بنتیجه رسیده شد که واقعا تمام انچه هدف از خصوصی سازی وبرونسپاری بوده ادامه فعالیت را انجام ولیکن اگر نبود باید دنبال چراهها بود تا اینده از انچه هست بدتر نشود ؟ نگاه ارموز برنامه ریزی باید کلان وبر اساس چشم انداز اینده باشد در حالیکه در همین نوع نگاه متاسفانه ملاحظه میشود پسرفتی به نسبت گذشته ایجاد شده است ؟ خود تفاوت حقوق در شرایط کار مشابه در شرکتها واقعا ازبین بردن انگیزه وافزایش دغدغه وخطای انسانی میباشد ؟ عموما مدیران از الگوهایی در سطح کلان استفاده میخواهند بکنند که مختص کشو مانیست وبرای ساختارهای بابیشینه زیر ساختی علمی کاملا هماهنگ وصحیح میباشد در حالیکه متاسفانه نبود همین نگاه مدیریتی هم برخی صنایع را به نسبت گذشته تحلیل وتضعیف نموده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
5
9
این که می گویند آزمون نباشه ما را همینطور سوار اتوبوس کنید ببرید استخدام کنید دقیقا یعنی چی؟ کجای دنیا اینطوریه ؟ عدالت یعنی هر کسی را بدون بررسی توانمندی استخدام کنی؟ عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
...نخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
1
۱۲ سال سابقه
جذب با آزمون ‌@جذب با آزمون@جذب با آزمون
تحصیلات عالیه
تخصص کاری
چارت سازمانی
کار در پست های حساس
بدون کوچکترین مورد انضباطی و حراستی
مقبولیت اداری و کاری
والا دیگه نمیدونم یک سیستم از کارمندش چی میخواد .
خدا به داد نیروهای شرکتی برسد .
در ضمن استخدام ما به دوستان تازه فارق التحصيل ارتباطي نداره چون ما حقوق بگير توزيع هستيم فقط واسطه حذف ميشه .
فهميدن اين موضوع زياد سخت نيست نميدونم اين ها چطور ادعاي نخبگي دارن ولي اينو نميفهمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
1
0
من دو بار تو ازمون توزیع قبولشدم ولی هر دو بار تو مصاحبه به ناحق رد شدم اونوقت تعدادی بیسواد با پارتی بازی بصورت شرکتی رفتن توزیع یا توانیر و حالا بدون امتحان میخوان رسمی شن
چنساله به ناحق بصورت شرکتی رفتن و جای افراد شایسته رو به ناحق گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه شما میگی فقط برای عده خاصی از شرکتی ها هست که اونم ابتدا شرکتی میارن که طرفو جا کنن بعد هم استخدام میکنن ولی اکثریت شرکتی ها داره در حقشون ظلم میشه چون اکثرا تا آخر خدمت شرکتی می‌مونن و کف حقوق را میدن هر چند که طرف تحصیلات داشته باشه یا نداشته باشه. بحث پارتی بازی ربطی به فارغ التحصیل دانشگاه و نیروی شرکتی بودن نداره شما هر کدوم باشی تا پارتی نداشته باشی رسمی نمیشی هر چقدر هم مدرک عالی و تجربه گرانبها داشته باشی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
1
0
چرا وقتی اسم نیروی شرکتی میاد فارغ‌التحصیلان به ذهنشون یه مشت آدم پارتی دار و بی سواد باید برسه و چرا وقتی اسم فارغ‌التحصیلان میاد باید به ذهن نیرو های شرکتی یه مشت بچه تازه از مدرسه در اومده بدون هیچ مهارت و توانایی باید برسه.
هر کدوم اینها زحمت کشیدن و به یه مدرک و مهارتی رسیدن چرا همدیگر را تخریب میکنین؟
مشکل پارتی بازی هم حق فارغ‌التحصیلان را پایمال کرده هم نیروی شرکتی که چند ساله داره خاک کار را میخوره و حداقل حقوق میگیره و اکثراا از نیروی های رسمی بیشتر هم توانایی داره و بیشتر هم کار میکنه.
از حقوق خودمون در برابر نا عدالتی دفاع کنیم نه اینکه به ناحق دیگران را تخریب کنیم بدون اینکه از تحصیلات و مهارت و توانایی های هم اطلاع داشته باشیم. این مملکت برای همه هست و به همه باید بها بدن چه اونیکه دود شمع خورده چه اونیکه خاک کار را خورده. یا علی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
0
سلام.....
مسئولین شرکت توزیع برق اهواز بیشتر از یک ساله ما رو سرکار گذاشتین...نه از امتحان کتبی که بعد از هشت ماه برگزارش کردین ، و نه مصاحبه گرفتنتون که تا الان بلاتکلیفیم.. ....الان بیشتر از دو ماهه مصاحبه گرفتین ، ولی حاضر نیستین ، اعلام کنین.... شرکت هایی که همزمان با شرکت توزیع برق اهواز آزمون دادن ، الان نیروهاشون سر کار هستن......از سال ۹۸ تمام زندگیمون رو وقف این استخدام این کار کردیم تا الان که سال 1400 هستش، خبری نیست...این بلا تکلیفی تا کی آخه؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار