کد خبر: ۴۵۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸:۲۲ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
متولی زاده:
مديرعامل توانير يكي از سياست‌هاي بازدارنده را لزوم تصويب تعرفه بحراني كه اكنون در هيئت دولت است عنوان کرد و گفت: تصويب سريع‌تر اين تعرفه كمك بسيار مهمي به كنترل و پايدار ماندن رشد بار است. همچنين آغاز نهضت بهينه سازي لوازم برقي مردم مي‌تواند علاوه بر پايدار ماندن رشد پيك بار، رونق صنايع داخلي و افزايش اشتغالزايي را نيز به دنبال داشته باشد.

به‌گزارش برق نیوز، محمدحسن متولي زاده در مراسم افتتاحيه نخستين پويش #هرهفته_الف_ب_ايران در سال ۱۴۰۰ كه با حضور وزير نيرو برگزار شده بود، سال ۱۴۰۰ را سالي بسيار مهم براي صنعت برق دانست و افزود: اين پروژه‌ها در تمام استان‌ها آغاز شده و شروع پويش در سال ۱۴۰۰ بيانگر اين نكته مهم است كه وزارت نيرو به تمام مردم كشور توجه دارد و تمام خدمات را در كل كشور توسعه مي‌دهد.

وی سال ۱۳۹۹ را سالي بسيار سخت براي صنعت برق برشمرد و افزود: سال گذشته تابستان بسيار گرمي را پشت سر گذاشتيم و در زمستان نيز از نظر تأمين سوخت نيروگاه‌ها با مشكل مواجه شديم، اما با عنايت خداوند و تلاش همكاران سالي پرافتخار را سپري كرديم.

متولي زاده با بيان اينكه همكاران ما در بخش توزيع، هم در بخش سازوكار و هم در بخش ساخت و ساز پيشتاز بودند، گفت: سال ۱۴۰۰ نيز سال بسيار مهمي است و صنعت برق براي تحقق فرامين و دستورات مقام معظم رهبري آمادگي كامل دارد و اميدواريم با بودجه تعيين شده شاهد گام‌هاي موثري در صنعت برق باشيم.

مديرعامل توانير اظهار اميدواري كرد: در سال جاري با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي قانون بودجه، شاهد ابعاد گسترده‌تري از خدمت رساني به شهرك‌هاي صنعتي و همينطور مشتركان روستايي باشيم.

مديرعامل توانير ادامه داد: تلاش براي پايدار ماندن و كنترل رشد بار از دو سال پيش انجام شده و امسال اين موضوع ادامه خواهد يافت.

متولي زاده گفت: پايدار ماندن اين رشد و كنترل آن، علاوه بر نياز به اجراي سياست‌هاي تشويقي، نيازمند سياست‌هاي بازدارنده است كه بايد جدي گرفته شود.

وي، يكي از سياست‌هاي بازدارنده را لزوم تصويب تعرفه بحراني كه اكنون در هيئت دولت است عنوان کرد و افزود: تصويب سريع‌تر اين تعرفه كمك بسيار مهمي به كنترل و پايدار ماندن رشد بار است.

مديرعامل توانير، همچنين بر ضرورت آغاز نهضت بهينه سازي لوازم برقي مردم تاكيد كرد و گفت: آغاز اين طرح مي‌تواند علاوه بر پايدار ماندن رشد پيك بار، رونق صنايع داخلي و افزايش اشتغالزايي را نيز به دنبال داشته باشد.

امروز سه‌شنبه و با حضور وزير نيرو نخستين پويش #هرهفته_الف_ب_ايران در سال ۱۴۰۰ با بهره برداري از پنج طرح بزرگ توزيع برق كشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهينه سازي شبكه برق آغاز شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار