کد خبر: ۴۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در اولین پویش سراسری هرهفته_الف_ب_ایران که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از ۷۸۸ پروژه استانی که در نیمه دوم سال ۹۹ در سطح خراسان جنوبی اجرا شده است، خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، مهدی دادگر در حاشیه این مراسم از بهره‌برداری از ۷۸۸ پروژه استانی که در نیمه دوم سال ۹۹ اجرا شده‌اند، خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌های مذکور در محور‌های تامین برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی، طرح‌های کاهش تلفات، توسعه و بهبود سیستم‌های روشنایی معابر، مدیریت مصرف و تعویض کنتور بوده است.

دادگر با اشاره به برگزاری پویش هرهفته_الف_ب_ایران با هدف افزایش سطح امیدواری مردم و اعتماد سازی بین مردم و وزارت نیرو اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های وزارت نیرو در دو قالب و محور "ساخت و سازها" و "ساز و کارها" هر هفته برگزار می‌شود.

دادگر افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز در ادامه برنامه‌های این پویش و به برکت نامگذاری سال جدید به‌نام "سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" همزمان با سراسر کشور از ۷۸۸ پروژه در استان بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات وسیع انجام شده در حوزه خدمات صنعت برق استان اظهار داشت: برای طرح‌های مذکور اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بهره‌برداری از ۱۴۷.۳ کیلومتر پروژه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در استان را از مهمترین پروژه‌های مورد افتتاح و بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: از ابتدای شهریور ماه تا پایان سال ۹۹ بالغ بر ۱۴۷ کیلومتر از شبکه‌های سیمی در استان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به شبکه کابل خودنگهدار تبدیل شد.

دادگر کمک به حفظ محیط زیست، کاهش میزان تلفات در شبکه‌های توزیع، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، افزایش ایمنی هنگام کار روی شبکه برق‌دار، کاهش انرژی توزیع نشده و افزایش رضایتمندی مشترکان را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: با تبدیل ۱۴۷ کیلومتر شبکه سیم به  کابل خودنگهدار، تلفات به میزان ۴۰۰ هزار کیلووات ساعت کاهش یافته و از خسارت و شاخه زنی حدود ۳۰ هزار اصله درخت در مسیر شبکه‌های توزیع جلوگیری شده است.

دادگر افزود: تا کنون حدود ۳۱ درصد شبکه‌های فشار ضعیف استان معادل ۱۶۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با جذب اعتباررات مود نیاز در سال ۱۴۰۰ نیز برنامه‌های توسعه و ترمیم و تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده ادامه پیدا کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار