کد خبر: ۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
سخنگوی صنعت برق کشور از پرداخت معوقه بخش زیادی از مطالبات کارکنان مقیاس کوچک خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تعویق پرداخت مطالبات نیروگاه‌های مقیاس کوچک گفت: بر اساس قانون بودجه باید پولی که بابت فروش برق از مشترکان وصول می‌شود پس از گردش سازمان هدفمندی بلافاصله برای پرداخت‌های مورد نیاز در اختیار صنعت برق  قرار گیرد.

او ادامه داد: اواخر اسفند سال گذشته بخش زیادی از مطالبات پرداخت شد و همچنین در ۵ فروردین امسال هم نسبت به پرداخت بدهی این دست از افراد اقدام شد، ولی در مجموع تا روز‌های آخر ماه فروردین کل مطالبات این دست از کارکنان صنعت برق پرداخت می‌شود.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: عدم پایبندی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به تعهدات خود باعث بحران کمبود نقدینگی در صنعت برق شده است، در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع صنعت برق در اختیار سازمان هدفمندی است که مربوط به بخشی از حقوق بهمن و اسفند ماه است که هنوز پرداخت نشده است.

رجبی مشهدی در پایان بیان کرد: در حال حاضر هنوز موفق نشده‌ایم این طلب را وصول کنیم، ولی طبق جلساتی که برگزار شده، امیدواریم این بدهی تا آخر این ماه پرداخت شود تا کارگران و کارکنان نیروگاه‌های بزرگ و یا کوچک مقیاس کشور و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات برق مشکلی نداشته باشند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
1
دروغ پشت دروغ
حتي هنوز تاريخ پرداختي ها به مقياس كوچك ها رو نميدونه بعد مياد ميگه تو ١٠ روز ٣٥٠٠ ميليارد رو تسويه ميكنيم
حامدساداتی
|
Germany
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
2
بعد از چند ماه قول ووعید در ۵فر‌ردین ۱۵روز صورت حساب مرداد ماه تحویل برقمون را دادند و ۱۷فروردین هم ۱۵روز باقیمانده مرداد و هنوز صورتحساب های شهریور لغایت اسفند ۹۹یعنی ۷ماه معوق شده و طلبکاریم و کارکران ما پایان سال بدون دریافت حقوق بهمن و اسفند و‌عیدی و‌پا‌داش رفتن خونه در حالیکه وزارت نیرو و توانیرو همه برق های منطقه ای و توزیع کشوری نیروکاهای بزرگ خصوصی و دوللتی همه‌ حقوقومزایاو‌پاداشوعیدی و‌حتی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی رادر پایان سال تسویه مرد بجز نیروگاهای مقیاس کوچک ایااین بی عدالتی نیستاکر پول نیست قبول برا همه نیست نه اینکه فقط این نیروگاههادر اخرین اولویت پرداختی توانیر باشن ایا این غیردلسرد کردن سرمایه کذاران در این حرفه چیز دیگری هست که همیشه میکن توانیر دنبال اونه والان هم با این مصاحبه اطلاعات غلط میدن لطفا بازرسی ها وحراست های توانیر و وزارت نیرو این بی عدالتی صورت کرفته در تسهیم نقدینکی و‌پرداخت نا عادلانه به دینفعان توانیر البته اکر چاقو دسته خودش را ببرد؟
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
بنده از پرسنل نیروگاه آبادان هستم از بهمن ماه حقوق دریافت نکرده ایم. اگر ادامه پیدا کند دست از کار می کشیم تا در تاریکی فرو رویم این اخطار آخر هست بجای صادرات برق به عراق حقوقمان را بدهید ننگ به شما منتظر تلافی پرسنا خدوم نیروگاه ها باشید تابستان گرم و تاریک منتظرتان. هست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار