کد خبر: ۴۵۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱:۳۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
شرکت تامین انرژی ایرانیان (تابان) با خط تولید و مونتاژ پنل‌های خورشیدی خود را در شهر شیراز اقدام به تولید پنل‌های خورشیدی کرده است. این شرکت پنل‌های خورشیدی در توان‌های مختلف که بالای ۳۰۰ وات را تولید می‌کند، این شرکت نمایندگی رسمی مشخصی در استان‌های دیگر کشور نداشته و دفتر فروش آن در تهران خدمات فروش را انجام می‌دهد.

سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز: شرکت تابان توسط بانک حکمت (وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران) در ایران تاسیس شد و اقدام به تولید پنل‌های خورشیدی کرده است.

شرکت تابان خط تولید و مونتاژ پنل‌های خورشیدی خود را در شهر شیراز احداث کرده است و متقاضیان خرید پنل‌های شرکت تابان باید سفارش خود را در استان فارس و شهر شیراز تحویل بگیرند. البته این شرکت توسط تیم فروش در کارخانه با هزینه خود خریدار امکان ارسال پنل‌های خورشیدی را فراهم کرده است.

پنل خورشیدی تابان از قطعات مختلفی که از کشور‌های خارجی به ویژه از چین وارد می‌شود مونتاژ می‌شود. در یک پنل خورشیدی بیش از ۱۲ قطعه و تجهیز استفاده می‌شود که اکثر آن‌ها از خارج از کشور و به ویژه از کشور چین وارد می‌شوند و در کارخانه این شرکت مونتاژ می‌شود.

این شرکت پنل‌های خورشیدی در توان‌های مختلف که بالای ۳۰۰ وات را تولید می‌کند و در سری قبلی خود نیز پنل‌های فتوولتائیک ۳۲۰ و ۳۲۵ و ۳۳۰ وات را مونتاژ و تولید کرده است. تابان از سال ۹۸ پنل‌های خورشیدی منوکریستال perc با ظرفیت ۳۶۵ تا ۳۷۵ وات را نیز جزو تولیدات خود قرار داده است. سلو‌لهای فتوولتائیکی که در این پنل‌ها استفاده می‌شود پلی کریستال ۷۲ سلولی بوده که برای شرایط آب و هوایی ایران مناسب هستند. راندمان پنل‌های تابان ۱۷ درصد به بالا ذکر شده است که در صورت صحت، راندمان خوبی به حساب می‌آید. پنل‌های خورشیدی تابان تا تابستان ۹۷ دارای خط تولید ۴ باسباره بودند و در سری‌های جدید این شرکت ۵ باسباره شدند که این امر کیفیت آن‌ها را افزایش داد. وزن هر کدام از این پنل‌ها ۲۲ کیلوگرم بوده و دارای ابعاد ۱ در ۲ متر و به ضخامت ۴ سانتی متر است. مثلا اگر شما بخواهید یک نیروگاه ۱۰۰ کیوواتی احداث کنید به ۳۱۲ پنل تابان ۳۲۰ واتی یا تعداد ۳۰۸ پنل تابان ۳۲۵ واتی نیاز دارید. برای نیروگاه یک مگاواتی باید همین تعداد را ده برابر کنید و ...

پنل خورشیدی تابان taban energy


با اینکه مدیران شرکت تابان بار‌ها اظهار کرده اند که کیفیت پنل‌های خورشیدی این شرکت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است، ولی این شرکت در دو سال اول راه اندازی نتوانست گواهینامه‌های کامل مربوط به تست کیفیت پنل‌ها را از آزمایشگاه‌های معتبر دنیا دریافت کند، اما بعد از چند سال در سایت خود خبر از پاس کردن تست‌های پنل هایش داده است که البته باز هم شامل همه تست‌های روتین پنل نمی‌شود.

این شرکت نمایندگی رسمی مشخصی در استان‌های دیگر کشور نداشته و دفتر فروش آن در تهران خدمات فروش را انجام می‌دهد که کیفیت خدمات پس از فروش آن نیز پایین‌تر از حد انتظار است.

فروش مستقیم پنل‌های خورشیدی شرکت تابان فقط برای نیروگاه‌ها چند مگاواتی انجام می‌پذیرد. فروش پنل‌ها در مقیاس چند کیلوواتی فقط توسط عاملین فروش پنل‌های تابان قابل امکان پذیر می‌باشد. شرکت تابان هیچ نمایندگی مستقیمی در سطح کشور ندارد و عاملین فروش پنل‌های خورشیدی با محدودیت توان قادر به تامین نیاز متقاضان پنل‌های خورشیدی می‌باشند.

شرکت لیدوپارس با عاملیت فروش پنل‌های خورشیدی تابان امکان تهیه پنل‌های خورشیدی برای متقاضیان نیروگاه‌های خورشیدی چند کیلوواتی فراهم می‌کند.

ارتباط با لیدوپارس
برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در زیر با ما در تماس باشید. همکاران ما در لیدوپارس ضمن پاسخگویی به شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست‌های شما را پیگیری خواهند کرد.
تلفن‌های دفتر مرکزی:

  •  تلفن: ۲۸۴۲۹۹۸۵-۰۲۱
  •  موبایل واحد بازرگانی و فروش نیروگاه‌های خورشیدی: ۰۹۱۲۴۰۹۰۱۲۱
  • موبایل دپارتمان آموزش‌های خورشیدی: ۰۹۱۲۸۹۹۱۴۳۰
  •  فکس: ۲۸۴۲۹۹۸۵-۰۲۱
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار