کد خبر: ۴۵۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
فرماندار شهرستان اسفراین گفت: پست برق اختصاصی شهرک صنعتی اسفراین به دلیل نیاز بالای واحدهای صنعتی این شهر با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اجرا خواهد شد. این پروژه یک ساله بوده و از سال ۹۹ علیرغم تأمین اعتبار مورد نیاز پیمانکار و انجام پیش پرداخت، پیشرفت فیزیکی آن از پیشرفت ریالی عقب تر است و پروژه با تأخیر در حال پیشرفت است.

به گزارش برق نیوز، مهدی کرامتی اظهار کرد: واحدهای صنعتی و واحدهای توسعه‌ای در شهرک صنعتی اسفراین به شدت نیازمند تأمین برق هستند.

وی با اشاره به بازدید چند روز گذشته از این پست برق افزود: دو سال پیش با دستور استاندار خراسان شمالی در جهت ایجاد یک پست برق جدید برای تقویت شبکه برق رسانی شهرک صنعتی روبرو بوده‌ایم اما متأسفانه به دلایل گوناگونی تا کنون اجرایی نشده است.

کرامتی تصریح کرد: با وجود یک پست ۴۰۰ کیلو ولت در خارج از شهرک صنعتی، تلاش خواهیم کرد یک پست ۱۳۲ کیلو ولت جداگانه برای واحدهای صنعتی و واحدهای توسعه‌ای آنها و واحدهای جدید صنعتی در شهرک صنعتی ایجاد کنیم.

فرماندار اسفراین با بیان اینکه این پروژه نیازمند اعتبار بازنگری شده است، خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه ۳۸ میلیارد تومان است که ایجاد تجهیزات جدید نیازمند اعتبار مجدد است.

وی در مورد تأمین اعتبار این پروژه گفت: بخشی از اعتبار استانی و بخشی دیگر از منابع ملی تامین خواهد شد.

کرامتی در ادامه اظهار کرد: این پروژه یک ساله بوده و از سال ۹۹ علیرغم تأمین اعتبار مورد نیاز پیمانکار و انجام پیش پرداخت، پیشرفت فیزیکی آن از پیشرفت ریالی عقب تر است و پروژه با تأخیر در حال پیشرفت است.

فرماندار اسفراین با اشاره به جلسه اختصاصی استاندار خراسان شمالی با مدیران مربوطه در رابطه با این مسئله گفت: با حضور استاندار خراسان شمالی جلسه‌ای مختص ایجاد پست جدید شهرک صنعتی اسفراین برگزار و مقرر شد دلایل تأخیر پروژه تا سه روز آینده مشخص و تشریح شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در همین جلسه با دستور استاندار خراسان شمالی تجهیزات اساسی که در مراحل ایجاد این پست برق نادیده گرفته شده بود؛ تأمین و بکارگیری شود.

کرامتی در پایان گفت: زمین مورد نیاز این پست تأمین و فونداسیون آن اجرایی شده که با زمان بندی درست و دقیق امیدواریم هر چه سریع‌تر این پروژه به بهره برداری برسد.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار