کد خبر: ۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷:۴۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
سازمان هدفمندی:
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ضمن تکذیب بدهی ۳ هزار میلیارد تومانی به صنعت برق و بیان اینکه بدهی مذکور ۱.۴۶ هزار میلیارد تومان است، از انجام حمایت‌های لازم توسط این سازمان برای پرداخت بدهی به صنعت برق خبر داد و اینکه صنعت برق بدهی خود را از وزارت اقتصاد طلب کند.

به گزارش برق نیوز، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در واکنش به انتشار مصاحبه‌ای از سخنگوی صنعت برق راجع به طلب سه هزار میلیارد تومانی صنعت برق از سازمان هدفمندی توضیحاتی را ارائه داد.

مشروح این پاسخ به شرح ذیل است:

با وجود اعلام طلب ۳ هزار میلیاردی از سوی شرکت توانیر و هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره کل امور مالی و ذیحساب محترم سازمان با معاونت مالی شرکت توانیر و بر اساس ارائه مدارک و مستندات ارسالی شرکت توانیر که به تایید آن شرکت نیز رسیده در طول سال ۹۹ مطالبات شرکت مذکور ۱۴۶۱۹۳۹۳۹۸۳۳۱۶ ریال بوده که طی نامه شماره ۲۳۸۲۳/۱۰/۹۹/۳۷۱ مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۹ سرپرست محترم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به جناب آقای دکتر دژپسند وزیر محترم اقتصاد و دارایی در اجرای بند (۱) تصویب نامه شماره ۳۲۶۷۳/م/ت/۵۸۲۷۰/ه مورخ ۲۳/۹/۱۳۹۹ هیات محترم وزیران، برای استفاده از ظرفیت یاد شده (اوراق مالی اسلامی) معرفی شده‌اند؛ بنابراین و طبق مستندات ارائه شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، از نظر این سازمان حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار