کد خبر: ۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: به دلیل تخریب دیوارها در سه روستای زلزله زده به دلیل مسائل ایمنی شاهد قطع برق ۳۰۰ مشترک در مجموع هستیم.

به گزارش برق نیوز، میثم جعفرزاده درباره آسیب بخش برق و آب مناطق زلزله زده استان بوشهر و خوزستان گفت: شبکه آب رسانی در مناطق زلزله زده که عمده و بخش اصلی آن در بندر گناوه و دیلم بوده است، به هیچ عنوان مشکلی ندارد و شبکه پایدار است.

وی افزود: در دقایق ابتدایی وقوع زلزله در قسمتی از شهر گناوه شاهد قطعی برق بودیم که پس از مدت زمان کوتاهی دوباره فیلرها به مدار آمده و برق رسانی ادامه یافت اما هم در شهر گناوه و هم دیلم تک مشترک‌هایی وجوددارند که برق آنها قطع است که به زودی این قطعی برطرف می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در سه روستا شاهد تخریب دیوارها بوده ایم و به همین دلیل که ممکن است مشکل ایمنی ایجاد کند، شاهد قطع برق ۳۰۰ مشترک در مجموع در این سه روستا هستیم اما به طور کلی باید تأکید کرد که شرایط شبکه برق کل کشور به ویژه در مناطق زلزله زده پایدارند و در دقایق ابتدایی وقوع زلزله، تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع ما عازم منطقه شده اند.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار