کد خبر: ۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از تبدیل بیش از ۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار به منظور بهینه سازی شبکه‌های فشار ضعیف هوایی در شرق اصفهان خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، حمیدرضا پیرپیران در ادامه گفت: در خیابان حکیم شفایی اول و آل خجند پروژه به‌کارگیری کابل خودنگهدار انجام و افزایش آزادی عمل به دلیل کاهش فاصله حریم با کابل خودنگهدار صورت گرفت.
 
وی تصریح کرد: کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش تلفات، کاهش میزان استفاده غیرمجاز از برق، از دیگر مزایای استفاده از کابل خودنگهدار به‌شمار می‌آید.

پیرپیران عنوان کرد: با اجرایی شدن این پروژه توجه ویژه‌ای به حفظ محیط زیست و پایانی برای تقابل شبکه با شاخه درختان صورت گرفت و خاموشی‌های منطقه تقریبا به صفر نزدیک شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه رفع ضعف برق منطقه و رفع حریم از دیگر اهداف این پروژه بوده است، خاطرنشان کرد: هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۵۴۰۰ میلیون ریال بوده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار