کد خبر: ۴۵۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸:۵۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۰
شرکت‌های بازرگانی به عنوان واسطه خرید پنل‌های خورشیدی برای نیروگاه‌های خوشیدی بزرگ با انعقاد قرارداد برای واردات تجهیزات، نسبت به خرید پنل‌های خارجی و واردات آن به داخل کشور اقدام می‌نمایند. واردات تجهیزات نیروگاه خورشیدی می‌تواند از طریق حمل و ترانزیت زمینی کالا، امکان حمل دریایی کالا و امکان حمل هوایی کالا صورت پذیرد.

سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز: برخی از شرکت‌های بازرگانی خدمات واردات تجهیزات نیروگاه خورشیدی را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها با ارائه خدمات حمل و ترانزیت زمینی کالا، امکان حمل دریایی کالا و امکان حمل هوایی کالا از طریق کشور‌های همسایه، چین و یا کشور‌های اروپایی اقدام به واردات تجهیزات نیروگاه خورشیدی می‌نمایند.
برخی از خدمات این شرکت‌های بازرگانی به شرح زیر است:

  • همکاری با شرکت‌های حمل زمینی و هوایی و دریایی قابل اعتماد
  • ترانزیت داخلی و خارجی به گمرکات کشور‌های ثالث
  • تخلیه، بارگیری، بسته بندی و نگهداری کالا در انبار اختصاصی
  • ارائه مشاوه رایگان در امور حمل و نقل کالا و ترانزیت کالا
  • و...

شرکت‌های بازرگانی به عنوان واسطه خرید پنل‌های خورشیدی برای نیروگاه‌های خوشیدی بزرگ با انعقاد قرارداد برای واردات تجهیزات، نسبت به خرید پنل‌های خارجی و واردات آن به داخل کشور اقدام می‌نمایند. برخی از شرکت‌های بازرگانی تامین کننده خرده فروشی‌های فروش تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی می باشند.  غالب پنل‌های وارداتی چینی می‌باشد؛ واردات پنل‌های اروپایی به دلیل قیمت بسیار بالا و تحریم‌ها در سال‌های اخیر شرکت‌های بازرگانی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

برای واردات پنل‌های خورشیدی عمدتا از حمل دریایی استفاده می‌شود به این صورت که کالا پس از ترخیص از گمرک بندرعباس برای توزیع خرده فروشی‌ها روانه بازار می‌شود. برخی از شرکت‌های بازرگانی خدمات واردات انحصاری پنل‌های خورشیدی برای متقاضیان نیروگاه‌های بزرگ ارائه می‌دهند.

مهم: در نظر داشته باشید که واردات تجهیزات خورشیدی نظیرپنل و ... علاوه بر انجام امور اداری و گمرکی نیاز به تخصص و مشاوره های فنی در خرید و انتقال صحیح تجیهزات دارد. برخی از سودجویان به مشتریان پنل های استوک فروخته و یا با حمل و نقل نامناسب به پنل ها آسیب زده اند که در ابتدا به درستی تشخیص داده نشده و بعد از نصب معیوب شده اند.


شرکت لیدوپارس با ارائه خدمات واردات تجهیزات نیروگاه خورشیدی خارجی شامل پنل‌های خورشیدی، اینورتر، باتری و... برای نیروگاه‌های  خورشیدی می تواند به شما در این زمینه کم نماید.

ورود به وب سایت شرکت لیدوپارس

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار