کد خبر: ۴۵۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: انتظار افزایش نامتعارف برق را با توجه به گرمی هوای و اطلاعیه هواشناسی در امروز نداریم.

به گزارش برق نیوز، علی اکبر نصیری  گفت: انتظار آن را نداریم که گرمای گذرای امروز بتواند وسایل سرمایشی را به مدار بیاورد و احساس ما این است که گرچه امروز هوا گرم می شود ولی این گرما مقطعی خواهد بود و در روزهای آینده شاهد کاهش میزان دمای هوا براساس الگوهای هواشناسی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ادامه داد: احساس نمی کنیم در این مقطع این نوسان شرایط ما را تحت تاثیر قرار دهد و مصارف برق را در استان گلستان به صورت نامتعارف افزایش دهد.

نصیری یادآور شد: در روز گذشته با توجه به اینکه چند درجه هوا گرم‌تر شده بود شاهد افزایش ۲۰ مگاواتی برق بودیم و این میزان افزایش مصرف برق متعارف بود.

وی گفت: از مردم درخواست داریم تا آنجایی که می توانند و گرمی هوا قابل تحمل است وسایل سرمایشی را وارد مدار نکنند و هنوز شاکله خانه ها گرم نشده و هوا غیرقابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان خاطرنشان کرد: در استان مازندران نشست مشترکی را برگزار کردیم و در حال برنامه ریزی برای عبور از پیک تابستان با کمترین مشکل هستیم.

منبع: شبستان

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار