کد خبر: ۴۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به رشد مصرف، افزایش متوسط دمای هوا و کمبود بارش، گذر از پیک بار سال جاری را سخت‌تر از سال گذشته عنوان کرد و گذر موفق از این دوره را نیازمند توجه و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها، مشترکان و صنایع استان دانست.
به‌گزارش برق نیوز، ابوالفضل اسدی در نخستین جلسه ستاد کاهش پیک بار استان یزد در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق استان به صورت ارتباط ویدیویی برگزار شد، کنترل و پایش وسایل سرمایشی ادارات را در پیک بار ۱۴۰۰ مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیریت مصرف ادارات نسبت به سال گذشته باید به طور جدی‌تر دنبال شود و با استفاده از طرح‌های برق امید، مدیریت مصرف خانه به خانه و استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها، به شیوه‌ای عمل شود که با وجود مدیریت بار، فشار مضاعفی بر صنایع و مردم وارد نگردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد افزود: نیاز است پیگیری‌های لازم در رابطه با جابجایی ساعت کاری ادارات در بازه زمانی ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری انجام گردد.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی بیش از پیش روابط عمومی‌های صنعت برق استان تصریح کرد: این هماهنگی باید موجب شناخت بهتر مردم نسبت به طرح برق امید و اثر بخشی بهتر این طرح در رابطه با مدیریت مصرف بخش خانگی شود.

علی جم سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت، مکاتبه و نامه نگاری با ادارات برای تنظیم دمای آسایش و همچنین هوشمند سازی سیستم سرمایشی ادارات استان را برخی از این اقدامات برشمرد.

وی افزود: در زمینه کنترل روشنایی معابر نیز اقدامات لازم انجام شده و ضمن هوشمند سازی سیستم‌های مربوطه، روشنایی معابر در زمان اوج مصرف بار به صورت یک در میان خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستورالعمل استارتاپ‌ها از سوی شرکت توانیر اصلاح و ارسال شده که پیگیری مناقصه و انتخاب پیمانکار این حوزه نیز در دست انجام است.

هوشمندسازی چاه‌های کشاورزی، برقراری تفاهم نامه‌های همکاری با صنایع استان و پیگیری مناقصه و انتخاب پیمانکار در حوزه استارتاپ‌ها نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در شرکت توزیع نیروی برق استان بود که سرپرست این شرکت به آن‌ها اشاره کرد.

گفتنی است، هماهنگی‌های لازم در راستای تامین سوخت دیزل‌های اضطراری ادارات و بیمارستان‌ها برای پیشگیری از قطعی برق در مواقع اضطراری و هماهنگی مدیران دیسپاچینگ دو شرکت برای مدیریت و کنترل پیک ۱۴۰۰ نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار