کد خبر: ۴۵۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ توزیع برق کشور، با هدف گذر از پیک تابستانبا سه محور اصلی مبارزه با ماینرهای غیرمجاز، تعدیل روشنایی راه‌های بین شهری و تعدیل روشنایی معابر آغاز شد.

به‌گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر صبح امروز پنج‌شنبه با اشاره به اهمیت اجرای همزمان برنامه‌های مدیریت بار و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه فنی شبکه، خاطرنشان کرد: همه توان خود را برای گذر موفق از پیک ۱۴۰۰ بکار خواهیم بست.

وی از مبارزه با ماینرهای غیرمجاز، تعدیل روشنایی راه‌های بین شهری و تعدیل روشنایی معابر را سه محور اصلی نخستین اقدام فراگیر امسال برشمرد و افزود: امسال این برنامه‌ها در قالب اقدام‌های فراگیر، پیگیری و اجرا خواهد شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به افزایش مصرف برق در فروردین ماه گفت: رشد مصرف برق در فروردین ماه که نشان از تابستانی سخت و گرم دارد، بی‌سابقه است.

به گفته متولی زاده، کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی، به دلیل کاهش بارندگی‌ها، باعث به‌هم خوردن تراز تولید و مصرف برق شده است و به همین دلیل همکاران ما در صنعت برق باید پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت این شرایط و مصرف برق انجام دهند.

وی با بیان این که تابستان‌های سخت چند سال گذشته را با موفقیت پشت سرگذاشتیم، خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر کاهش بارندگی‌ها، به دلیل قرارگرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوا، از هم اکنون شاهد افزایش مصرف برق هستیم و به همین دلیل نیازمند اقدامات جدیدتری هستیم.

متولی زاده یادآور شد: برگزاری این مانور‌ها و اقدام‌های فراگیر نشان می‌دهد که آمادگی انجام عملیات را از خودمان شروع کردیم.
 
وی با اشاره به این که در این اقدام فراگیر ۶ هزار نفر از نیرو‌های عملیاتی در قالب ۱۲۰۰ اکیپ حضور دارند، تاکید کرد: علاوه بر اهداف سه‌گانه این اقدام فراگیر، از امروز مصرف برق ادارات و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو را با کاهش مصرف برق سیستم‌های سرمایشی تعدیل خواهد شد.

مدیرعامل توانیر تاکید کرد: در گام نخست مصرف برق ادارات صنعت برق و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو با سختگیری تا ۵۰ درصد سال گذشته کاهش خواهد یافت و در گام بعدی برای اجرای این کار در  سایر دستگاه‌های اداری، اقدام خواهد شد.

متولی زاده در عین حال از شرکت‌های توزیع خواست تا برای ارتباط گیری با مشترکان پرمصرف و ارائه اطلاعات لازم به این گروه‌ها برای کاهش مصارف برق، آمادگی داشته باشند.

وی همچنین یادآور شد: همه باید بدانیم که مصرف برق یک کولرگازی به اندازه چند دستگاه تنفس مصنوعی است که در این شرایط کرونایی مورد نیاز بیمارانی است که در بیمارستان‌ها در حال درمان هستند.

شرکت توانیر از سال گذشته برنامه‌هایی را در پنج‌شنبه آخر هر ماه با عنوان مانور‌های سراسری یا اقدام‌های فراگیر برنامه‌ریزی و اجرا کرد که در قالب آن گروه‌های عملیاتی برق در سراسر کشور متناسب با اهداف برنامه تعریف شده، نسبت به رفع مشکلات شبکه اقدام می‌کنند.
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
3
این بابا فقط متخصص بافتن ریسمان به آسمان است ایندفعه کولر به تنفس مصنوعی
بجی این بگو تلفات در پیک بار که حداقل 20 درصد است میشه چند برابر برق بیمارستان های غرب آسیا!!!
از زمان ایشان معیار هر طرحی در توزیع شده غرب آسیا به این خاطر من هم از ایشان تبعیت کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
6
دوباره شوآف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
2
7
کلا هر بار مانور تعدیل روشنایی معابر دارند؛ بهتر نیست بزنند همه روشنایی ها را خاموش کنند؟ اینجوری کاملا تعدیل خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
2
زمان در مدیریت:
در ۸۶ سال پیش سال۱۳۱۴ احداث تونل کندوان به طول حدود ۲ کیلومتر به دستور رضا شاه شروع و در مدت دو سال و نیم ساخته شد .بعد از ۶۰ سال حدود سال ۱۳۷۴ دولت تصمیم گرفت عرض همین تونل را از ۵ متر به ۷ متر برساند این پروژه ۱۵ سال به طول انجامید و تونل بسته شد.
امکانات و تجهیزات و ماشین الات احداث تونل در سال ۱۳۱۴ کمتر از ۵ درصد امکانات سال ۱۳۷۴ بود چگونه میشود با ۵ درصد امکانات تونل را دو سال و نیم ساخت ولی با ۹۵ در صد امکانات فقط برای دو متر تعریض ۱۵ سال زمان صرف شود ۶برابر زمان !؟
به هر چه فکر کنید نهایتا جواب در مدیریت است.
همکار
|
Netherlands
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
2
4
آقای متولی زاده عزیز و ...
واقعا اینگونه خاموشی را کنترل می کنند
واقعا تعدیل روشنایی برای کاهش پیک
با این سه محوری که گفتید میخاهید پیک را کاهش دهید
احسنت بر شما. کاش کمی از شبکه توزیع هم می دانستید.
به آقای رخشانی مهر و حائری بفرمایید ،، افرادی را که شما از بیرون از شرکت توزیع تهران آوردید و با کمک مهندس صبوری مدیران شرکت توزیع تهران کردید و نیروهای خود شرکت توزیع تهران را زیر پا له کردید، پیک را برای شما حتما کنترل خواهند کرد،.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
5
یعنی شرکتهای توزیع تکالیف روزانه شون رو به درستی انجام نمیدن که اومدن مانور یا همون اقدام فراگیر انجام میدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
4
شواف مازندران را داشته باشید. جلسه با سپاه و فرماندار ساری. دلقک بازی شده دیگه برق. می رن حال و هولشونو می کنن بعد یه جلسه با سپاه و تمام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
4
بجای اینکه هرسال شل کن سفت کن سرروشنایی معابرو... دربیارید وکارسیمبانهای بدبخت روکه حقشونم نمیدیدچندبرابرکنیدودادمردم هم دربیارید لطفا باگرم ترشدن سال به سال هوا نیروتونو به احداث نیروگاههای خورشیدی اختصاص بدین به قول معروف آدم عاقل به جای اینکه ازوزش بادشکایت کنه بادبان میسازه وازش استفاده می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
2
ما كه در شركت توزيع داريم به اين نتيجه مي رسيم كه هدف از تامين برق رسيده به حداكثر كردن قطع برق.
به نظرم بهتره كليد نيروگاه ها رو يك دفعه قطع كنن كه كار ما آسون بشه.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار