کد خبر: ۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی ۱۰۰ کیلومتر شبکه برق در این استان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی برق، تامین برق پایدار و پیشگیری از نوسانات برق در تابستان امسال درحال انجام است، افزور: ۱۰۰ کیلومتر شبکه‌های برق فشار متوسط و ضعیف با مشارکت ۵۳ گروه عملیاتی و اتفاقاتی در نواحی ۹ گانه این استان اصلاح و بهینه سازی شد.

وی تصریح کرد: برای اصلاح این شبکه‌ها حدود ۱۳۰ نیروی انسانی به مدت یک روز در شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته که در روز‌های آینده همچنان و به طور گسترده انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعدیل روشنایی معابر، اصلاح شاخه‌های درخت و تعویض مقره در راستای اجرای برنامه‌های پیک سایی تابستان امسال هم خبر داد.

معتمدی زاده با اشاره به اینکه ۴۰۰ انشعاب برق نیز بررسی و مشکلات آن‌ها حل شد، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ برق غیرمجاز در برخی از مناطق شهری و روستایی هم جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۷۰۰ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق نیز تعدیل شده و این تعدیل‌ها هم اکنون ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کشف رمز ارز‌های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و به طور حتم و براساس قانون با دارندگان رمز ارز‌های غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است، حدود ۹ هزار شبکه‌های برق فشار متوسط و ضعیف در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار