کد خبر: ۴۵۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از انهدام باند سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق و دستگیری ۴ سارق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، محمدرضا ایران نژاد، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم‌های شبکه توزیع برق در شهرستان سیرجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در حاشیه شهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ پارک شده نزدیک به خط توزیع انتقال برق مشکوک و به جهت بررسی به سمت خودرو رفته و مشاهده کردند ۴ سارق در حال چیدن و سرقت سیم‌های برق هستند که بلافاصله با تلاش ماموران یکی از سارقان دستگیر و ۳ نفر دیگر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به توقیف خودروی سارقان و اینکه از محل وقوع سرقت ۴۰۰ متر سیم برق نیز کشف شد گفت: در ادامه این عملیات ماموران ضمن شناسایی ۳ سارق متواری آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: با تلاش ماموران و انهدام این باند، علاوه بر این سرقت نافرجام، ۶ فقره سرقت دیگر در این زمینه کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار