کد خبر: ۴۵۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای نخستین مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان‌های اداری وزارت نیرو در این استان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری کاهش مصرف برق اظهار کرد: نخستین مانور تمرینی تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان‌های اداری شرکت‌های وزارت نیرو در استان سمنان اجرا می‌شود.

سیدمحمد موسوی‌زاده افزود: این رزمایش با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌شده و در آینده نیز به‌عنوان یک راهکار عملیاتی در کنار سایر اقدامات دیگر، با هدف افزایش تاب‌آوری شبکه به سایر مصارف توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در راستای الگوسازی در ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آمادگی برای مدیریت سهمیه انرژی، برای روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، این مانور برای ساختمان‌های اداری شرکت‌های وزارت نیرو در استان شامل توزیع برق، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای و آب منطقه‌ای سمنان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد: در این برنامه سراسری، از ساعت ۱۱، هر شرکت به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی مشابه سال قبل را کاهش داده و با به‌کارگیری مولدهای برق خودتأمین، تا پایان وقت اداری به کار خود ادامه می‌دهند.

موسوی‌زاده بیان کرد: این مانور برای کلیه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌صورت سراسری پیش‌بینی شده و با اجرای آن، شرکت توزیع برق استان سمنان باید مصرف لحظه‌ای ساختمان‌های اداری را در مرکز پایش رصد کرده و گزارش نهایی را برای شرکت توانیر ارسال کند.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار