کد خبر: ۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز با ذکر اینکه حجم سرقت کابل و تجهیزات برق در مقایسه با سال گذشته هنوز افزایشی نیست از تغییر جغرافیا و توپولوژی سرقت‌ها از مناطق حاشیه‌ای به داخل شهر خبر داد.

به گزارش برق نیوز، رامین فرج با اشاره به گلایه شهروندان از سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف شهری طی چند روز گذشته اظهار کرد: سرقت کابل‌های برق در استان امر جدیدی نیست ولی باید گفت تغییر مکان سرقت‌ها باعث شده این موضوع در چشم شهروندان نمود بیشتری پیدا کند. به عنوان مثال اگر سارقان در باغی در یکی از مناطق حاشیه‌ای استان کابلی سرقت کنند آن چنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی اگر در نقاط مرکزی شهر و در مکان‌هایی که تردد زیاد است این اتفاق بیفتد، حساسیت برانگیز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: حجم سرقت کابل و تجهیزات برق در مقایسه با سال گذشته هنوز افزایشی نیست ولی جغرافیا و توپولوژی سرقت‌ها از مناطق حاشیه‌ای به داخل شهر تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه این سارقان از طریق حراست شرکت و نیروی انتظامی در حال رصد هستند، توضیح داد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت کابل و تجهیزات برق سریع با ۱۲۱ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار