کد خبر: ۴۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
با هدف مشارکت در برگزاری شایسته انتخابات سال جاری، خط ویژه اعلام حوادث اضطراری سامانه تلفنی ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به رسیدگی به حوادث و مشکلات مرتبط با برق شعب رای گیری، اختصاص داده خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، حسین مزینانی مدیر امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق این شرکت در این خصوص گفت: در راستای مصوبات کمیته انتخابات این شرکت و به منظور مشارکت در برگزاری شایسته انتخابات پیش رو، مقرر شده است خط انتقال تماس سامانه ۱۲۱ که ویژه اعلام حوادث اضطراری است در زمان برگزاری انتخابات به صورت ویژه به رسیدگی و رفع مشکلات حوزه برق شعب رای گیری و مراکز انتظامی، امنیتی و نظارتی مرتبط با انتخابات تخصیص داده شود تا در صورت بروز هرگونه نقص احتمالی در تامین برق این مراکز، خدمات مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شود.
پیش از این "حسین صبوری" مدیرعامل این شرکت نیز از برنامه ریزی مدون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای همکاری با دستگاه‌های اجرایی در روز برگزاری انتخابات و همچنین اطمینان از آمادگی شبکه برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تامین برق مشترکان به ویژه شعب اخذ رای خبر داده بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار