کد خبر: ۴۵۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مصطفی رجبی مشهدی؛
سخنگوی صنعت برق گفت: با همکاری همه مشترکان و کاهش مصرف غیر ضروری به ویژه در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، سال بدون خاموشی را خواهیم داشت. همچنین صنایع باید شرایط صنعت برق را درک کنند و در ساعات خاصی، بخشی از مصرف خود را کاهش دهند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: ۱۰ هزار مگاوات از ظرفیت تولید نیروگاه‌های کشور به نیروگاه‌های برق آبی مربوط می‌شود که در اوج مصرف به تولید برق کمک می‌کنند.

رجبی مشهدی افزود: این بخش، امسال با کم بارشی کنونی به حدود ۶ هزار مگاوات تخمین زده شده است که امیدواریم همین عدد محقق شود.

وی با بیان اینکه برای جبران چهار هزار مگاوات کسری تولید برق، برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم، ادامه داد: برای هر استان، سقفی را پیش بینی کردیم که باید آن را رعایت کند.

سخنگوی صنعت برق گفت: با همکاری همه مشترکان و کاهش مصرف غیر ضروری به ویژه در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، سال بدون خاموشی را خواهیم داشت.

وی افزود: امسال صنایع باید شرایط صنعت برق را درک کنند و در ساعات خاصی، بخشی از مصرف خود را کاهش دهند.

رجبی مشهدی اضافه کرد: در فروردین، ۲۶ درصد افزایش مصرف در بخش صنایع بزرگ داشتیم که نشان می‌دهد این بخش، سال خیلی خوبی را آغاز کرده است و تولید خیلی خوب و مناسبی را داشتند.

منبع: بازار

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
صنعت که اعتبار اقتصاد هر کشوری باید بشه، ببین چه بلایی به سرش امده و چه بی تدبیری در این چندسال وزارت نیرو داشته در افزایش تولید که باید به خاطر سوء مدیریت و کمبود برق هم خاموش بشه....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار