کد خبر: ۴۵۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با ابلاغ استاندار یزد، ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یزد برای مدیریت مصرف برق از امروز به ۷:۳۰ تا ۱۳ تغییر کرد.
به گزارش برق نیوز، خشکسالی کم سابقه امسال در کشور و استان یزد سبب شده که دمای هوای استان امسال نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو باشد.

این وضعیت نگرانی‌هایی در ارتباط با میزان مصرف برق و آب به وجود آورده و مسئولین امر در تدارک تدابیری برای عبور از این مشکل هستند.

از جمله اقداماتی که مسئولان برای مدیریت مصرف آب و برق در استان اندیشیدند، تغییر ساعات اداری در استان است به گونه‌ای که از پایان ساعت کاری در ظهر کاسته شده است.

بر این اساس و مطابق با ابلاغ استاندار یزد به ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان یزد، ساعت کاری ادارات استان یزد از صبح فردا ۱۲ اردیبهشت، از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ است.

در ابلاغ استاندار یزد به ادارات استان آمده است: به استناد مصوبات هیئت محترم وزیران در خصوص تغییر ساعات کار ادارات در فصل گرما و با توجه به نامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد به منظور استفاده بهینه و مدیریت موثر پیک بار مصرف برق ساعات کار ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه تا چهارشنبه از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه و در تمامی روز‌های غیر تعطیل هفته از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح الی ۱۳ ظهر تغییر می‌یابد.

این ابلاغ افزوده است: مدیران محترم به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ نمایند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعات کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه دقت و نظارت لازم به عمل آید.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار