کد خبر: ۴۵۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱:۱۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۰
تابلو برق خورشیدی یا تابلو کنترل در واقع هر محفظه فلزی یا غیر فلزی است که انواع تجهیزات برقی مانند کنتاکتورها، فیوزها، کلید‌های محافظ جان، قطعات کنترلی و حفاظتی و ... در آن قرار می‌گیرند.
سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز: تابلو برق یا تابلو کنترل در واقع هر محفظه فلزی یا غیر فلزی است که تجهیزات برقی مانند کنتاکتورها، فیوزها، برقگیر یا ارسترها، قطعات کنترلی و حفاظتی و ... در آن قرار می‌گیرند تا از افراد و تجهیزات الکتریکی به هنگام بروز مشکلات احتمالی و خطراتی ناشی از عوامل محیطی یا ایجاد پدیده‌هایی مثل اتصال کوتاه در تجهیزات الکتریکی سبب شده است محافظت کند. از این رو تابلو‌های برق به شکلی طراحی شدند تا تجهیزات برقی و الکترونیکی حساس در آن‌ها قرار بگیرند.

تابلو برق‌های ولتاژ DC نیروگاه‌های خورشیدی جزو تجهیزات حفاظت نیروگاه محسوب می‌شوند. این تابلو نیز دارای تجهیزات حفاظتی از قبیل فیوز، فیوز کریر، سرج ارستر DC و... می‌باشد. بدنه تابلوها می تواند از جنس پلی کربنات یا فلز و... بوده و باید در برابر نفوذ آب و همچنین اثر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشند.

تابلو کنتور نیروگاه خورشیدی

 

برای گرفتن قیمت به روز و بر اساس نقشه و نیاز نیروگاه شما (تابلوی نیروگاهها اغلب با هم تفاوت دارد) با لیدوپارس تماس بگیرید.

قیمت تابلو برقهای AC/DC نیروگاههای مختلف خورشیدی

 

قیمت تابلو برق نیروگاه خورشیدی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با دلار حدود ۲۳ هزار تومان

تابلو کنتور نیروگاه خورشیدی

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار