کد خبر: ۴۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقوع سیلاب و تند باد شدید در راور و گلباف کرمان به شکستگی تیرهای فشار متوسط برق و خاموشی چند روستا منجر شد.

به گزارش برق نیوز، میثم جعفرزاده با اشاره به وقوع وقوع سیلاب و تندباد در ساعت‌های پایانی دوشنبه شب، اظهار کرد: در اثر حادثه تندباد، شکستگی ۱۲ اصله تیر فشار متوسط با شبکه دومداره در شهرستان راور در استان کرمان گزارش شده که خوشبختانه مشترکان از طریق فیدر عمومی جایگزین برق‌دار شده‌اند و تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب می‌باشند.

وی افزود: همچنین در اثر طوفان، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زده است.

جعفرزاده درباره برآورد خسارت به شبکه در شهر گلباف گفت: تاکنون شکستگی حداقل ۲۰ تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود ۳۰۰ مشترک روستایی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه تمامی ارتباطات تلفنی در منطقه قطع شده و با مسدود شدن جاده روستایی اطلاعات کاملی از روستاهای درگیر سیلاب در دست نیست‌.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار