کد خبر: ۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۰:۳۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای مدیریت بار با بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر تفاهمنامه همکاری برای مدیریت بار مشترکین امضاء شده است، گفت: همچنین در بخش‌های صنعت، کشاورزی، ادارات و چاه‌های آب شرب و حتی جایگاه‌های CNG تفاهمنامه همکاری بسته شده است.

به گزارش برق نیوز، مهدی دادگر با اشاره به وضعیت مصرف برق در استان، بیان کرد: در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مصرف برق در استان ۲۰ درصد رشد داشته است. 

وی ادامه داد: با توجه به افزایش متوسط دمای هوای روزانه، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، با خاموشی‌های متعدد در فصل گرم سال روبه رو خواهیم شد.

دادگر با بیان اینکه در راستای مدیریت بار با بیش از  دو هزار و ۷۰۰ نفر تفاهمنامه همکاری برای مدیریت بار مشترکین امضاء شده است، گفت: همچنین در بخش‌های صنعت، کشاورزی، ادارات و چاه‌های آب شرب و حتی جایگاه‌های CNG تفاهمنامه همکاری بسته شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح برق امید بیان کرد: از مجموع ۶۶۷ هزار قبض صادر شده برای مشترکین خانگی، تاکنون بیش از ۱۴۹ هزار قبض، مشمول تخفیف صد درصدی برق امید شده اند.

دادگر از وجود ۳۸۹ هزار مشترک برق در خراسان جنوبی خبر داد و افزود:  از این تعداد ۲۳۵ هزار مشترک شهری و ۱۵۴ هزار مشترک روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی مصرف برق در استان طی سال گذشته را بیش از هزار و ۶۷۱ میلیون کیلو وات ساعت عنوان کرد و افزود: از این میزان ۳۰ درصد در بخش خانگی و ۹ درصد در بخش ادارات و مصارف عمومی بوده است.

دادگر ادامه داد: همچنین ۳۰ درصد در بخش کشاورزی، ۲۱ درصد در تولید و صنعت، چهار درصد در بخش تجاری و چهار درصد هم در روشنایی معابر مصرف شده است.

وی با بیان اینکه  کاهش مصرف در بازه زمانی ۱۱ الی ۲۱ بیشترین کمک را به حفظ پایداری شبکه می کند، گفت: از مشترکین خواستاریم از استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ خودداری کنند.

منبع: بازار

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار