کد خبر: ۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پيش نويس تفاهم نامه توزيع برق تهران بزرگ و شهرداري تهران به منظور همكاري در زمينه هاي مرتبط با برق در شهر تهران، مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، در جلسه بررسی این تفاهم نامه که باحضور همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران انجام شد، در خصوص زمینه‌های مختلف همکاری توافق کلی صورت گرفت.

در این نشست، حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو با استقبال از دیدگاه شهرداری تهران برای تبدیل پایتخت به شهری هوشمند و پیشرفته و مبتنی بر مبلمان شهری گفت: وزارت نیرو آمادگی همکاری در همه زمینه‌ها را با شهرداری تهران دارد.

همچنین محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر نیز در این نشست گفت: در حال حاضر با شعار آشتی شبکه‌های برق با درختان، حدود صد درصد شبکه‌های مسی پایتخت به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که هم از دیدگاه مبلمان شهری و هم به لحاظ حفظ محیط زیست بسیار پراهمیت است.

در عین حال امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در سخنانی به همکاری‌های این نهاد با وزارت نیرو در زمینه آب و فاضلاب و استفاده از پساب اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد که این تفاهم نامه همکاری با دیدگاه خدمت رسانی به شهروندان به سرانجام برسد.

براساس این گزارش، همکاری جهت ارتباط و توسعه استفاده مشترک از منابع داده و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور تحقق شهر هوشمند و توسعه دولت الکترونیک، تعامل و همکاری در حفظ حریم خطوط برقرسانی عمومی، مشارکت در جمع آوری خطوط فشار قوی و احداث تونل‌های انرژی مورد نیاز در شهرتهران، توسعه مولد‌های زباله سوز، ایجاد زیرساخت تامین برق وسایل نقلیه برقی انبوه بر، توسعه و بهبود روشنائی معابر عمومی راه‌های شریانی جدید شهر تهران با استفاده از فناوری‌های نو، مشارکت در تدوین وبرنامه ریزی در طرح‌های بلند مدت توسعه شهری در راستای بهبود خدمات برق رسانی عمومی و... از جمله محور‌هایی است که درپیش نویس تفاهم نامه به بررسی پرداخته شد.

همچنین مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه به امضای رسمی دو طرف برسد.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برنامه ریزی
|
Canada
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
18
16
شهر هوشمند. چه حرفا. تو رو خدا دست بردارید. شاخه درختان شهر هوشمند است یا کابل خودنگهدار.
آقای صبوری دیگه آخر خط هست. آن کسانی که اطراف شما بودند و مشاوره می دهند و کارمندان رو زیر پا له می کنند، ضررش متوجه شما می شود نه اون معاون.

آقای صبوری، بهرامی را چه کسی سفارش کرد؟ اصلا کسی خواب نمیدید ایشان معاون شود، برنامه ریزی روو به سقوط است و این آخر کاری که دارید میرید، براتون خرابکاری به بار می آورد. بنشینید و به حرف من خواهید رسید.
ایشان با شرکت از یک طرف بد کار کرد، با کارکنان برنامه ریزی چرا اینقدر ظلم می کند.
ایشان چرا اینقدر خودش رو بزرگ میبیند و انگار که هم باید نوکر ایشان باشند. رفتارهایش چندگانه است. چرا این همه همکاران برنامه ریزی را آزار می دهد. آخه کارنامه توانمندی ایشان چیست؟ چکار کرد در دیسپاچینگ؟ در مهندسی؟
ایشان شده آقای اله مرادی قدیم که از هر کجا میروند، شیرینی خیر می کنند
از دیسپاچینگ رفت، همه گفتن، فرد نمایشی و مغرور رفت. ۹۸ درصد از ایشان ناراضی
از مهندسی رفت همه خوشحال
از برنامه ریزی هم برود همه خوشحال
اقای بهرامی چند نفر را برای خودت نگه دار به اندازه انگشتان دست.
کسی که با حاتمی، بی حاشیه ترین و دوست داشتنی ترین مدیر توزیع تهران مشکل داشت و میخاست کینه های قبلی در مهندسی را سر ایشان تخلیه کند، حسابش مشخص است.
آقای صبوری کارکنان شرکت بخواهند، می توانند شرکت را از پا در آورند، پس تذکرات را بده به معاونینت. بعضی معاونین نمیدانند که شرکت اموال خصوصی آنها نیست که هر رفتاری را با کارمندان می کنند. چه دورانی خوبی و با خروجی مفیدی بود قبل از بهرامی در برنامه ریزی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا شما هم همش یه متن زیر همه خبرها کپی میکنی.
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
اللهم اشف کل مریض ...
آشنا
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفم برای تو که به خودت اجازه میدی در مورد یکی از بهترین مدیران شرکت توزیع تهران نظر بدی . البته خیلی طبیعیه چون ایشان تنها مدیری است که هم تجربه موفق صف را در کارنامه خود دارد و هم تجربه موفق ستاد را آن هم در حوزه های مختلف ولی مطمئنم با توجه به شناختی که طی سالهای مدید از ایشان دارم احتمال میدم این اراجیف و خزعبلات شما برای اینه که ایشان بدور از حاشیه فقط بصورت سیستمی کار تعریف میکنه و کار می خواهد نه آدم بی کار و بی خاصیت و یا کوتوله خلاصه مثل رییس قبلیتون نیست و رییس قبلیتون خیلی فرق داره چون هم کار بلده و هم کار می کشه ولی باعت افزایش تجربه خودتون هم میشه
البته یه کم حق میدم به شما برای ما هم اوایلش خیلی سخت بود چون یکدفعه حجم کاری ما چند برابر شد ولی با احترام کار می کرد و خودش هم پا به پای ما وقت می گذاشت و کار می کرد نه بگه و دستور بده و بره و ...
این را دوستانه و صمیمانه میگم از این فرصت استفاده کنید شاید کار کردن با ایشان بعد از چند سال الافی و یللی تللی سخت باشه ولی کار با ایشان کلی تجربه براتون بهمراه داره که در آینده بدردتون می خوره
اینو بعنوان کسی می گم که در حوزه مهندسی با ایشان مستقیم کار می کردم و خدا را شاهد می گیرم الان هم حاضرم با ایشان مجددا در هر قسمتی که مسئولیت داره حتی با رده پایینتر از جای فعلیم کار کنم.
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
میثم جان
جاش خیلی درد میکنه ؟
خیلی زور نزن همونجا هم زیادته
خوشم می آید هنوز هم نفهمیدی از کجا خوردی
این دکتر دوستان که میبینی ، مگسانند گرد شیرینی
این مسایل بیشتر باعث رسوایی خودت می شه عزیزم با اون سوابق درخشانت که شرکت را کرده بودی کلاس درس دانشگاه و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
5
شعار آشتی شبکه‌های برق با درختان!!! این دیگه چه صیغه ای است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
9
این تیم توانیر تنها کار خیلی خوبی که بلدند اسم گذاریه ببینید از وقتی اومدن انواع اسم ها را روی هر چیز بی خود گذاشته اند از شهین و مهین و سیمین و و ... و قبض سبز و برق امید و حالا هم آشتی سیم با درخت ... خدا آخرشو به غیر کنه احتمالا فردا اجرای تیر ها در شهر ها را می گن مثلا ازدواج تیر با آسفالت و... این آقایان مدبران اینفو گرافی و مداد رنگی هستند. البته حالا که الحمدالله به خط پایان سلام می دهند پیشنهاد می کنم به کل برن به اداره سجل و ثبت احوال روی نوزادان اسم بذارن حداقل به یک دردی می خورند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار