کد خبر: ۴۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از خسارت ۲۶ میلیارد ریالی به شبکه‌های توزیع برق این منطقه به علت باد شدید و باران روز‌های اخیر خبر داد.

به گزارش برق نیوز، خلیل عوض زاده اظهار داشت: شهرستان‌های هیرمند، زاهدان، نیکشهر، ایرانشهر، قصرقند، دلگان، زابل، پلان و راسک از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

وی ادامه داد: ۶ دستگاه ترانس، ۱۱۷ اصله تیر و سه هزار و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط از جمله خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آمادگی قبلی اکیپ‌های عملیاتی این شرکت در سطح استان بلافاصله با بسیج امکانات و نیرو‌های عملیاتی نقاط آسیب دیده ترمیم و شبکه برق پایدار شد.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان همچنان شاهد باد و باران هستیم، تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل توزیع برق این استان بخش اعظمی از شبکه‌های آسیب دیده اصلاح و مجدداً احداث شده و در حال حاضر شبکه توزیع برق استان در شرایط پایداری به‌سر می‌برد.

عوض زاده اظهار داشت: به‌رغم آمادگی تیم‌های عملیاتی و لجستیکی این شرکت، در مواردی که راه دسترسی به روستا‌ها در اثر سیل از بین می‌رود، امکان اقدام و عملیات فوری سلب و رفع خاموشی و بازسازی شبکه با تاخیر همراه می‌شود.

این گزارش حاکی است، فعالیت سامانه بارشی فعال در این استان تا پنج‌شنبه ادامه دارد و انتظار می‌رود در نتیجه بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها را شاهد باشیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار