کد خبر: ۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار کرمان و سایر مسؤولان درخواست کرد که تدبیری را فراهم کنند تا نام ۶ نیروی جان‌باخته اداره برق در سیل گلباف در لیست «شهدای خدمت» درج شود.

جان‌باختگان برق کرمان در لیست «شهدای خدمت»

به گزارش برق نیوز، پیکر ۶ سیمبان شرکت برق استان کرمان که براثر وقوع سیل در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کرده بودند با حضور رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور، زینی‌وند استاندار کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در گلباف برگزار شد.

جانباختگان این حادثه علیرضا جعفری‌نژاد برقکار اتفاقات، مسلم دهقانی برقکار بهره‌برداری، محسن توکلی مسئول اتفاقات، علی توسلی برقکار بهره‌برداری، محمد میرزاحسینی راننده بالابر و مصطفی ابراهیمی راننده خودرو خدمات بودند که 3 نفر از این سیمبانان در شهر گلباف، یک نفر در کوهبنان، یک نفر در ماهان و یک نفر در راین تدفین شدند.

غلامعلی رخشانی‌مهر در آیین تشییع ۶ نیروی جان‌باخته اداره برق کرمان در سیل گلباف اظهار داشت: امروز فقط خانواده این جان‌باختگان داغدار نیستند بلکه صنعت برق ایران داغدار است.

وی بیان داشت: همکارانم در شرکت توزیع پیشقراول همه خدمات‌رسانان در زمان حادثه هستند و کشور ما سرزمین حادثه و بلایای طبیعی‌ست و همکاران زیادی جان خود را برای خدمت به مردم این مرز و بوم از دست داده‌اند و از دست می‌دهند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: درخواست ما از مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار کرمان و سایر مسؤولان این است که تدبیری را فراهم کنند تا نام این عزیزان در لیست شهدای خدمت درج شود.

رخشانی‌مهر عنوان کرد: کوچکترین کار صنعت برق برای بازماندگان این جان‌باختگان این است که به دستور وزیر نیرو همسران این عزیزان بعد از مراسم عزا به استخدام شرکت توزیع برق درمی‌آیند تا تضمینی بر معیشت بازماندگان آنها باشد زیرا دارای فرزندان کوچک هستند و بزرگترین فرزند ۱۲ ساله است.

وی یادآور شد: نیروهای برق جان‌باخته در سیل شهداد نتوانستند، تحمل کنند، ۳۰۰ خانوار روستایی شب را بی‌برق بگذرانند و از سیلاب هم بی‌خبر بودند و گرفتار شدند و به رحمت حق رفتند.

امام جمعه گلباف هم در سخنانی اظهار داشت: این کارکنان نیروی برق جان‌باخته در سیل گلباف با کمترین امکانات و در سخت‌ترین مکان‌ها برای خدمت به مردم تلاش می‌کردند.

عبدالرشیدی ابراز داشت: این شش نفر نیروی اداره برق کرمان جان خود را دادند تا چراغ خانه مردم مستضعف و نیازمند را در ماه مبارک رمضان روشن کنند، زیرا این مردم به کمک‌رسانی نیاز دارند و این یک عمل خیر بسیار والاست.

منبع: فارس
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
واقعا برای کشور باعث تاسفه که بی ...مدیریتی مدیران به جایی رسیده که بجای عذرخواهی و استعفا، برای خدا هم تعیین تکلیف می کنند و ییشنهاد شهید قلمداد کردن شده لاپوشانی برای ضعف خودشان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
برای آبروی صنعت برق آقای معاون توزیع و یا حداقل مدیر کل بهره برداری توانیر استعفا بده
یک مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
روحشون شاد.....
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
عدم رعایت استانداردهای ابلاغی از سوی شرکت توانیر به معاونت توزیع وکم توجهی توزیچی ها عامل مهمی در بروز این فاجعه بوده
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا فقط سو مدیریت باعث حادثه شده اگه به تذکرات نیروهای محلی توجه میشد و نیروها رو به محلی که بروز سیلاب بعد از بارش شدید تگرگ و باران حتمی بود اعزام نمی کردند تنها با این توجیه که از مرکز خواسته اند حتما قطعی رفع شود، مطمئنا این عزیزان الان کنار خانواده هاشون بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
با سلام
این ضایعه دردناک را به همکاران توزیع برق کرمان وبه خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض می کنم واز خداوند منان برای آن بزرگواران رحمت ومغفرت الهی وبرای بازماندگان صبرآرزو می نمایم
پرسنل اجرایی بهره برداری واتفاقات در اکثر شرکت ها از نیروی حجمی وقراردادی می باشند که با کمال تاسف با کمترین مزایا ، سخت ترین فعالیت ها را درسخت ترین شرایط آب وهوایی برعهده دارند لذا لازم است اقداماتی جهت افزایش انگیزش این افرادازجمله تامین امنیت شغلی ، افزایش حقوق ، اضافه کار ، وسایر مواردانگیزشی مد نظر مدیران قرار بگیرد قطعا رعایت موارد ایمنی درقیل ، حین وبعد از انجام عملیات وعدم پافشاری در تامین برق دربعضی از شرایط توسط مدیران ومسئولین وصبرکردن تاعادی شدن شرایط جهت انجام عملیات بهره برداری می تواند درکاهش این حوادث موثر باشد مدیران شرکت ، بجای شعار های غیر منطقی وارائه آمارهای غلط درخصوص خاموشی ، می توانند با در نظرگرفتن شرایط ووضعیت منطقه تحت تاثیر خاموشی ، ضمن بازگوکردن شرایط به مردم ومسئولین ، درراستای کاهش تنش های اجتماعی اقدام نمایند و پس ازعادی شدن شرایط ، اقدامات لازم جهت رفع قطعی های شبکه را با کمترین حادثه داشته باشند قطعا انجام فعالیت های PM شبکه درراستای افزایش تاب آوری شبکه ومقاوم سازی شبکه ها می تواند نقش بسیار موثری جهت کاهش قطعی های ناخواسته داشته باشد که حتما بایستی مد نظر مدیران قرار بگیرد
مدیریت يک هنر می باشد امیدوارم با انتصاب مدیران شایسته وکاربلد ، شاهد چنین حوادث ناگواری برای همکاران نباشیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار