کد خبر: ۴۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با اسقرار سامانه سما در مدیریت‌های شرکت توزیع برق فارس، به دلیل مکانیزه شدن تمامی فرایند‌ها، فرم‌ها و چک لیست‌های کاغذی حذف شد.

حذف فرم‌ها و چک لیست‌های کاغذی شرکت توزیع فارس

به گزارش برق نیوز، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس شانزدهمین گردهمایی (وبینار) سالیانه HSE و مراسم تقدیر از کارگران و کارشناسان نمونه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان از استقرار و راه اندازی سامانه مدیریت ایمنی (سما) درکلیه مدیریت‌ها و مناطق عملیاتی تحت پوشش این شرکت خبرداد.

حمیدرضا جلایر گفت: با استقرار این سامانه، بدلیل مکانیزه شدن تمامی فرایند‌ها، فرم‌ها و چک لیست‌های کاغذی حذف شده که این امر گام مهمی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کشور خواهد بود.

وی یادآورشد: این سامانه پس از ۳ سال تلاش و کوشش جمعی همکاران دفتر ایمنی در زمینه شناسایی و تدوین مشخصات فنی مورد نیاز و انطباق آن با شرح خدمات ابلاغ شده از طرف شرکت توانیر، در قالب یک سیستم نرم افزاری کاربردی نصب و راه اندازی شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن سامانه سما، ضمن ایجاد بهره وری در کلیه فرایند‌های مرتبط با سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، شاهدکاهش خطا‌های انسانی و بهبود شاخص‌های مرتبط با حوادث بوده و خواهیم توانست آینده‌ای ایمن و مطلوب را برای مردم استان فراهم آوریم.

جلایر، در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به محیط زیست و حفاظت از پرندگان در هنگام اجرای شبکه‌های برق شد و گفت: بایستی در هنگام اجرای شبکه‌ها به گونه‌ای فعالیت کنیم تا محیط زیست و به ویژه پرندگان آسیب نبینند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه ایمنی و کارشناسان ایمنی برتر در سال ۹۹ و به صورت ویژه از علیرضا شکاری، کارگر فداکار مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان داراب که به صورت فداکارانه از بروز حادثه سقوط کارگر سیمبان همکارش در شهر داراب جلوگیری نموده بود تجلیل شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار