کد خبر: ۴۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دهیار روستای چاه کیجی شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان گفت: براثر وزش توفان شدید و در پی ان سقوط تیر‌های شبکه، برق تعدادی از روستا‌های دلگان قطع شد.
توفان شدید و قطعی برق ۲۴ ساعته در چند روستای دلگان
به گزارش برق نیوز، وزش توفان و بارندگی رورگذشته و در پی آن جاری شدن روان آب‌های سطحی در شهرستان دلگان علاوه بر قطع برق تعدادی از روستاها، خسارات زیادی به شبکه برق این شهرستان وارد کرد.

دهیار روستای چاه کیچی شهرستان دلگان اظهار داشت: این توفان به همراه جاری شدن روان آب‌ها و سقوط تعدادی از تیر‌های خطوط برق در محور دلگان به روستای چاه کیچی حد فاصل روستای کهنک‌چیل‌کنار برق این شبکه قطع شد.

نیما بهزادی افزود: این حادثه طبیعی از شب گذشته تاکنون سبب قطع برق روستای چاه کیچی شد.

مراد بهزادی یکی از اعضای شورای اسلامی روستای چاهکیچی نیز با ابراز گلایه از قطع چندین ساعته برق گفت: باتوجه به قطعی بیش از ۲۴ساعته برق موارد را از مدیر اداره برق دلگان پیگیری کرده ایم، ولی متاسفانه برق روستای چاه‌کیچی دلگان وصل نشد.

مدیر اداره برق شهرستان دلگان  گفت: توفان و باران ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خسارت به تاسیسات شبکه برق شهرستان دلگان وارد کرده است.

موسی بامری افزود: در پی سقوط ۱۲ اصله تیربرق در ساعات اولیه توفان و باران ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در روستا‌های دهستان هودیان و روستای چاه کیچی و چاه دازو از توابع بخش مرکزی شهرستان بی برق شدند که در همان ساعات اولیه با تلاش همکاران ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک برق دار شدند.

بامری ادامه داد: باتوجه به بسته بودن محور‌های ارتباطی بعلت طغیان رودخانه‌ها ۳۰۰ مشترک بی برق ماندند که پس از فروکش کردن آب ۱۵۰ مشترک برق دار شدند و کار برق دار کردن ۱۵۰ مشترک دیگر نیز در منطقه چاه کیچی ادامه دارد.
توفان شدید و قطعی برق ۲۴ ساعته در چند روستای دلگان
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار