کد خبر: ۴۵۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پروژه‌های «ساز و کاری» ساتکاب در حوزه صنعت آب و برق، با استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، پس از عملیاتی ساختن "سامانه وندورلیست" و "سامانه یکپارچه بیمه های صنعت آب و برق" توسعه می یابد. پروژه‌های "داشبورد" و "پنجره" به عنوان پروژه‌های آتی «ساز و کاری» این شرکت به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

به‌ گزارش برق نیوز، محمد، ولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، درباره حضور این شرکت در اجرای پروژه‌های مذکور گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در صنعت آب، برق و آبفا، از جمله اولویت‌های شرکت ساتکاب در راستای حمایت از صنایع داخلی و توسعه صادرات به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی کالای آب و برق مورد نیاز کشور با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور اجرایی شده است، یادآور شد: افتتاح دو پروژه "سامانه وندورلیست" و "سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق" توسط وزارت نیرو، در قالب اجرای پویش هر هفته الف ب ایران، با مسئولیت اجرایی ساتکاب در سال گذشته نیز با بهره گیری از توانمندی‌های نخبگان این حوزه عملیاتی شد.

وی سامانه وندورلیست را بانک جامع اطلاعاتی شرکت‌های آب و برق معرفی کرد که از طریق آن تولید کنندگان محصولات آب و برق به معرفی محصولات خود پرداخته و علاوه بر آن، امکانِ ارزیابی محصول توسط کاربران، فرصت اظهار نظر در سایت ساتکاب و ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی آن محصولات نیز فراهم می‌آید.

علاءالدینی همچنین ایجاد سامانه یکپارچه بیمه برای نخستین بار در صنعت آب و برق را، عاملی برای کاهش هزینه‌های مدیریت نشده ذکر و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، بیمه ابنیه و سایر بخش‌ها نیز پس از بیمه درمان مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

وی پروژه‌های "داشبورد" و "پنجره" را پروژه‌های آتی «ساز و کاری» شرکت ساتکاب عنوان کرد که به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت ساتکاب، مدیریت جامع صنعت آب و برق در زمینه اطلاع رسانی در حوزه میزان مصرف آب و برق، میزان بارندگی، مدیریت منابع و آب زیرزمینی و بسیاری از اطلاعات جامع دیگر در حوزه آب و برق را از مشخصه‌های پروژه "داشبورد" دانست که پس از نهایی شدن، امکان بهره برداری از آن در سایت شرکت ساتکاب فراهم خواهد شد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
6
همه جا شده شو و تبلیغات توخالی
یک زمانی ساتکاب ساتکاب بود ، الان شده بچه بازی
وقتی یک الف بچه بدون تجربه و با توصیه بیطرف و .. از توزیع تهران میشه عضو هیئت مدیره ساتکاب باید فاتحه آن شرکت را خواند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
7
حتما با اعضای گل و بلبل هیات مدیره آن شرکت مثل پروفسور منصوری با کوله بار سنگین تجربه ای که در توزیع برق تهران دارند و ...کاریهایی که در توزیع داشتند و دارند خیلی کارهای بزرگتری هم میتوانید انجام دهید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
5
خدایا این چند ماه باقیمانده از این دولت فخیمه را سریعتر باتمام برسون که واقعا ... زدند به کل وزارت نیرو و صنعت آب و برق
آقای اردکانیان
خداوکیلی با چه شرایطی بعضی از این انتصابات را انجام دادی ؟
چرا با آبروی صنعتت اب و برق بازی میکنی ؟
آخه بیا و ببین چه افراد معلوم الحالی را بهشون حکم میدن .
تو همین ساتکاپ ببین کیا مسولبت دارند و اون هم بعضا با حکم خود شما
چرااز توزیع تهران که مدیر عامل داره و این همه افراد با تجربه و اعضای هیات مدیره یک بچه را که نمیتونه شلوارش را بالا نگهداره را کردید عضو هیات مدیره ساتکاپ ؟
واقعا چرا ؟؟؟؟!!!
آیا شما گه ادعای سلامت سازمانی و شایسته سالاری دارید اینه معنا و مفهوم شایته ساِری که با توصیه بیطرف و ... این فرد بی ادب و بی لیاقت را بدون کوچکترین تجربه اجرای میکنید عضو هیات مدیره ساتکاپ ؟
یعنی اینقدر بدبخت شده صنعت آب و برق ؟!!
این آقا که با پارتی همون بیطرف اومد داخل شرکت توزیع چطوری توانست دو تا فوق لیسانس و یک مدرک مثلا دکترا بگیره .ببینید ایشون در حال کار بوده با مثل یه بچه محصل می آمده مدرسه و دانشگاه ؟
دوره دکترا را چطوری و با چه رانتی پدیدفته شد و ...
پس خواهشا شعار ندید و یه کم به دور و برتون بیشتر دقت کنید ببینید چه کسایی با چه رانتهایی دارند چه کارهایی در مجموعه شما و به اسم شما میکنند
البته ممکنه برای شما اصلا مهم نباشه و دو سه ماه دیگه میخواهید برید و باید به مجموعه باران و .. ادای دین کنید
فقط بدانید خیانتی بالاتر از استفاده از اینگونه افراد و به حاشیه بردن سایر افراد ذیصلاح در صنعت اب و برق نیست
از شما که از بدنه وزارت نیرو بوده اید و مدیون این وزارتخانه این روشها قابل قبول نبوده و نیست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار