کد خبر: ۴۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بارندگی، وزش باد شدید و پارگی سیم و کابل‌های مسیر باعث خاموشی دو ساعته روستاهای طارم شد.
به گزارش برق نیوز، احمد احمدی مدیر برق شهرستان قزوین گفت: روز گذشته به دلیل بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید در مناطقی از طارم شاهد پارگی کابل‌های برق در برخی روستا‌ها بودیم و این امر موجب خاموشی کوتاه مدت در برخی روستا‌ها شد.

وی اضافه کرد: وزش باد شدید در سه منطقه طارم موجب پارگی سیم‌ها و قطع کلید ۲۰ کیلو ولت و نیز قطع برق ۶۰ روستا شد که این مناطق حدود ۲ ساعت با خاموشی مواجه شدند.

احمدی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال وقوع حوادث در مناطق بادخیز تیم‌های عملیاتی اداره برق در منطقه در آماده باش کامل قرار داشت و پس از پارگی و قطع شدن کابل‌های برق بلافاصله با ۶ تیم عملیاتی وارد عمل شدیم تا جریان برق برقرار شود.

وی گفت: در پی قطع برق در روستا‌های منطقه طارم مانند اورگن ترک، محمد ده، مصطفی لو، اردک، اسماعیل آباد، ماهین، مغانک، شیزر، سزنق و کوه گیر به‌سرعت وارد ماموریت شدیم و با بکارگیری ۱۲ نیروی متخصص و فنی نسبت به رفع نواقص و پارگی سیم و کابل‌ها اقدام و پس از دو ساعت برق شبکه متصل و این روستا‌ها مجددا برق‌دار شد.

مدیر برق شهرستان قزوین در ادامه از همه مشترکان به‌ویژه ساکنان روستا‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه پارگی و قطع سیم و کابل‌های برق در مسیر‌های سکونت خود، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند تا تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای رفع اشکال و برقراری برق شبکه وارد عمل شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار