کد خبر: ۴۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از جدایی اداره برق خرمشهر از ناحیه برق جنوب و در نتیجه مستقل شدن خرمشهر در حوزه‌ خدمات برق خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سید لفته احمد نژاد گفت: با پیگیری‌هایی که از ماه‌ها قبل انجام داده بودیم و با همکاری برق استان خوزستان موفق شدیم تمام خدمات برق به مشترکین خانگی و اداری و صنعتی را از ناحیه برق جنوب جدا و به اداره برق خرمشهر محول کنیم.

او امتیازات این حرکت را خدمات سریع‌تر و آسان‌تر به خرمشهری‌ها عنوان کرد و افزود: دیگر نیازی نیست مشترکان خرمشهری برای طی مراحل فنی و اداری به ناحیه برق جنوب مراجعه کنند و همچنین از مزایای مستقل شدن خرمشهر واریز شدن مستقیم اعتبارات از استان به خرمشهر خواهد بود که در زمینه‌های توسعه و اصلاح شبکه کمک بزرگی خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان خرمشهر از احداث مکان ثابت برای اتفاقات برق در غرب کارون و مینوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل مسافت دور بخش مینو و غرب کارون از شهر خرمشهر ارایه خدمات اتفاقات برق با کمی تاخیر مواجه می‌شود که با تاسیس مکان ثابت در این دو نطقه در شهرستان سعی در بهبود ارایه خدمات هستیم.
 
اکبر ناصری مدیر سابق شرکت برق منطقه ناحیه جنوب هم گفت : مدیریت‌های ادارات برق در آبادان و خرمشهر از این پس به صورت مستقل به شهروندان و ادارات شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خدمات ارائه می‌کنند و شرکت برق منطقه ناحیه جنوب منحل شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار