کد خبر: ۴۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲:۳۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش طوفان در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک باعث بروز خسارت به ۱۱ پایه تیر برق شد. همچنین چهار سیستم خورشیدی نیز بر اثر طوفان دچار آسیب شدند.

به گزارش برق نیوز، منصور شیشه فروش با بیان اینکه ورود سامانه بارشی به مناطق شرق و شمال استان اصفهان در روز گذشته خساراتی را به همراه داشت، اظهار داشت: بر اثر بارش‌های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌های فصلی بخش بادرود شهرستان نطنز و محور جاده‌ای انارک به چوپانان شهرستان نائین ۲۲ نفر از سرنشینان خودروهای عبوری دچار سیل بردگی شدند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این افراد ۹ تیم امدادی اعزام شد، افزود: خوشبختانه همه این افراد نجات یافتند که ۱۰ نفر از آنها به دلیل جراحات به توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: ۱۴ نفر از افرادی که دچار سیل بردگی شده بودند نیز از کارکنان معادن منطقه بادرود بودند.

وی همچنین به خسارات ناشی از طوفان شب گذشته در شرق استان اصفهان ابراز داشت: وزش طوفان در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک باعث بروز خسارت به ۱۱ پایه تیر برق شد.

شیشه فروش با بیان اینکه چهار سیستم خورشیدی نیز بر اثر طوفان دچار آسیب شدند، ادامه داد: اختلال در تردد در محورهای جاده‌ای به علت خیزش گرد و غبار نیز گزارش شد که با اعلام هشدار وآمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران در مناطق، امدادرسانی انجام و حوداث کنترل و شبکه برق به موقع تعمیر و وصل شد.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار