کد خبر: ۴۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
طرح‌های ملی صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری ۱۳۴۵ میلیارد تومان فردا سه‌شنبه با حضور وزیر نیرو همزمان با هفته ششم پویش هرهفته الف ب ایران به بهره‌برداری می‌رسد.

هفته ششم پویش الف ب برگزار می‌شود

به گزارش برق نیوز، فردا سه‌شنبه با بهره‌برداری از طرح‌های ملی صنعت برق در کشور، قطار پویش هرهفته الف ب ایران به ایستگاه ششم خود در سال جاری خواهد رسید.

بر این اساس، مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران (دیسپاچینگ ملی جدید کشور) با اعتباری بالغ بر ۱۱۴۵ میلیارد تومان فردا با دستور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

طرح‌های جهادی بهسازی شبکه برق ۱۰ هزار روستا نیز که قرار است در سال ۱۴۰۰ با اعتبار سه هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد، در فاز اول شامل ۵۶۰ روستا برای ۷۰ هزار مشترک با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان فردا افتتاح خواهد شد.

همچنین، طرح تحویل ۲۰ هزار دستگاه مولد برق خورشیدی قابل حمل به ۲۰ هزار خانواده عشایر هم که مقرر شده در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شود، در فاز اول سه هزار دستگاه به سه هزار خانواده عشایر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار