کد خبر: ۴۵۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
توانیر طی اطلاعیه‌ای گفته بود که آزمون بصورت جداگانه در هر استان و پس از کسب مجوز‌های لازم از دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط برگزار خواهد شد و کرمانشاه این آزمون را به دلیل شرایط کرونایی کشور لغو کرد.

به گزارش برق نیوز، وزارت نیرو تاریخ برگزاری اولین آزمون استخدامی جدید خود با عنوان تغییر حالت اشتغال به کار شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را اعلام کرد. قرار بود بر این اساس و در اولین مرحله، ۴۵۴ نفر از شاغلین فعلی شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور را طی آزمون جدیدی که فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود استخدام رسمی شوند. ثبت نام این آزمون از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۹ بود.

۱۹ اسفند کارکنان و نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور در اعتراض به آنچه که نابرابری حقوق و مزایا گفته گفته می‌شود دست به تجمع اعتراضی چند صد نفره زدند. حذف آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، همسان سازی حقوق و مزایای آن‌ها با نیرو‌های رسمی و حذف شرکت‌های واسط تامین نیرو از مهمترین خواسته‌های اعتراض کنندگان بود. آن‌ها با پلاکارد‌های کار مساوی، ولی حقوق نابرابر اقدام به سردادن شعار‌های حمایتی از مجلس کردند.

به علت بازنگری در شرایط اختصاصی مهلت ثبت نام در آزمون تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت‌های توزیع نیروی برق تا ۱۵ فروردین تمدید شد.

 ۱۶ فروردین هم با نامه‌ی معاونت تحقیقاتی و منابع انسانی شرکت توانیر به رئیس موسسه آموزش‌های تخصصی صنعت آب و برق، برگزاری آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت‌های توزیع برق تا ۳۱ اردیبهشت به تعویق افتاد.

 چند صد نفر از کارکنان و نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور برای سومین مرتبه در چندماه گذشته روز ۱۷ فروردین جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

رضا انجم شعاع معاونت حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو در نامه‌ای از محمدصالح اولیا معاونت تحقیقیات و منابع انسانی، خواستار لغو برگزاری آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت‌های توزیع برق به علت شرایط کرونایی کشور شد، اما این اتفاق نیفتاد.

روز ۲۲ اردیبهشت سید حسین سجادی معاون تحقیقات و منابع انسانی توانیر نامه‌ای جدید در خصوص آزمون تغییر حالت اشتغال خطاب به مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق کشور ارسال کرد. در این نامه یاداور شد که با توجه به برگزاری آزمون تغییر حالت اشتغال در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها نهایت همکاری را در برگزاری این آزمون داشته باشند.

کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون در روز سه شنبه‌ی این هفته در سایت موسسه‌ی آموزش‌های تخصصی صنعت آب و برق به قابل دریافت شد.

روز ۲۶ اردیبهشت توانیر اطلاعیه‌ی جدیدی در رابطه با آزمون صادر کرد. این اطلاعیه یادآور شد که آزمون به صورت استانی برگزار می‌شود و در صورتی که زمینه برگزاری آزمون در هر یک از استان‌ها فراهم نباشد با تایید دستگاه‌های ذیربط مستقر در استان آزمون در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

کرمانشاه آزمون تبدیل وضعیت ۳۱ اردیبهشت را به دلیل شرایط کرونایی کشور لغو کرد. این اتفال در حالی افتاد که تکلیف ۴ تا استان تهران، البرز، لرستان و کرمانشاه تا روز سه شنبه مشخص نشده بود.
 
کرمانشاه آزمون تبدیل وضعیت ۳۱ اردیبهشت را لغو کرد
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
تعویق آزمون استان های :تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و کردستان
مندرج در سایت موسسه آموزشهای تخصصی آب و برق
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
اطلاعیه سایت آزمون : نظر به عدم صدور مجوز برگزاری آزمون از سوی مراجع استانی در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و کردستان آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت‌های توزیع نیروی برق استان تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و کردستان به زمان دیگری که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد موکول می‌شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
2
0
امروز صبح تهران رو لغو کردن دوباره الان میگن میخوان برگزار کنن... معلوم نیست با خودشون چند چندن...
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
1
0
واقعا همه رو به مسخره گرفتن ، این همه ناهماهنگی رو کی باید پاسخگو باشه؟توی شرایط کرونایی نیم ساعت یکبار باید چک کنیم ببینیم سایتی که میفرماییدبرای توزیع کارت هست کار میکنه یا نه ، بعدم یه بار میگن تهران و چند شهر دیگه برگزار نمیشه ، دوساعت بعد اسم تهرانو حذف میکنن . کارتی که سه شنبه قرار بوده توزیع بشه تا این لحظه که تقریبا آخر ساعت کاری روز چهارشنبه هست هنوز قابل دستیابی نیست. برق نیوز لطفا در پخش اخبار صادق باش و لااقل خودتون یکبار چک کنید بعد بفرمایید از سه شنبه کارت ها توزیع شد.
مدیر پایگاه اشکال از سایت موسسه است
ما برنامه اعلامی انها را اطلاع رسانی کرده ایم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
2
0
استانهایی که ازمون در انها لغو شده . کی براشون ازمون برگزار میکنن؟ یکبار دیگه براشون سوال طرح میکنن؟ یعدشم یکی اینو روشن کنه ما هر روز در اداره با صددرصد ظرفیت کا ر میکنیم و در یک اتاق پنج شش نفر چپونده شدن حالا کرونا رو فقط روز امتحان ممکنه بگیریم که ازمون رو بخاطر کرونا لغو میکنن؟!!
امان از دست این مسولین ...... که بموقع کارشون رو انجام نمیدن و دنبال مجوز بموقع نرفتن و میندازن گردن این و اون . چقدر میخوایین با سرنوشت ما بیچاره ها بازی کنین ؟!!!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
3
1
واقعا جای تاسف داره برای استانهای کرمانشاه-کردستان-لرستان و غرب کشور عدم برگزاری با سایر استانها نشانه بی کفایتی مسولین این استانها و اصلا دوست نداشن این ازمون برگزار بشه حالا در روزهای اینده همگی متوجه خواهید شد که عدم برگزاری ازمون بخاطر کرونا فقط بهانه بود
درخواستم میکنیم برق نیوز پیگیر موضوع و اطلاع رسانی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
قم برگزار میشه .دوستان با هیجان بالا شرکت میکنن اما آخرش ضایع میشن.چون نورچشمی ها قراره رد بشن.12 تا کاکل پسر 4تا خانم انتخاب شدن منم معلومه کی هستم همیشه عکس ام میذارم که کولم کردن.حق گرفتنیست.زیربارظلم رفتن باعث میشه ظالم قدرت بگیره.خدا ازتون نگذره فقط. اون دنیایی هم هست .ایشالله به حق جدم خیر نبینید.ازدنیا نا امید بشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
1
1
چقدرباروحیه و زندگی ماشرکتیا بازی میکنید مگه ماوخونواده هامون مسخره شماییم لعنت بهتون
حسین
|
United States of America
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
2
0
لطفا به داد مامورین تشخیص برسید .خیلی بیچاره شدیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار