کد خبر: ۴۶۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
چگونه لوازم خانگی را تعمیر کنیم؟ ما در این مقاله به نکات مهم و کلیدی تعمیر لوازم خانگی مانند: لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و یخچال خواهیم پرداخت پس حتما این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.
بهترین راه برای سرویس و تعمیر لوازم خانگی کمک گرفتن از مراکز خدماتی و تعمیرگاه مجاز میباشد، اما برخی از اقدامات میتواند توسط هر فردی انجام شود مانند تمیز کردن فیلتر‌های جاروبرقی، استفاده از قرص جرم گیر برای لباسشویی یا تمیز کردن موتور یخچال پس نیاز نیست برای هر کار ساده‌ای با تعمیرگاه تماس گرفت.
 
چگونه لوازم خانگی را تعمیر کنیم؟ / ۱۰ نکته کاربردی تعمیر لوازم خانگی

بهترین راه سرویس و تعمیر لوازم خانگی
سرویس جاروبرقی چیست؟ شستشوی فیلتر‌های جاروبرقی هر ۱۸۰ روز یکبار و تعویض فیلتر‌ها هر ۱۲ ماه یکبار، تمیز کردن لوله خرطومی و رفع گرفتگی آن را میتوان یکی از بهترین سرویس‌های جاروبرقی نام برد با انجام مداوم این چند کار خواهید دید همیشه جاروبرقی شما دارای مکش خوب و مطلوب میباشد.

سرویس ظرفشویی چیست؟ چک کردن مخزن نمک، استفاده از جرم گیر مخصوص ظرفشویی، تمیز کردن فیلتر‌های ظرفشویی بهترین راه سرویس ظرفشویی است.

سرویس لباسشویی چیست؟ استفاده از پودر و قرص جرمگیر مخصوص لباسشویی هر ۱۸۰ روز یکبار، چک کردن فیلتر پمپ تخلیه (گوشه سمت راست پایین لباسشویی)، چک کردن تراز بودن پایه‌های لباسشویی را میتوان از بهترین راه‌های سرویس دوره‌ای لباسشویی نام برد.

سرویس یخچال چیست؟ شتستشو کندانسور یخچال، تعویض ۶ ماه یکبار فیلتر آب یخچال، تراز بودن پایه‌های یخچال و چکاب آمپر موتور یخچال را میتوان از بهترین راه‌های سرویس یخچال نام برد.
 
چگونه جاروبرقی را تعمیر کنیم؟
تعمیرات جاروبرقی مانند تعمیر تمامی لوازم خانگی نیاز به تخصص، تجربه و ابزار آلات مخصوص خود میباشد، اگر به تعمیر جاروبرقی علاقه‌مند هستید میتوانید با شرکت در دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای در سراسر ایران اقدام به آموزش و کسب مهرات کنید، اما اگر برای تعمیر جاروبرقی خود دنبال راهکار میگردید بهتر است با تعمیرگاه‌های مجاز تماس بگیرید مانند نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران.
 
چگونه ظرفشویی را تعمیر کنیم؟
یکی از دستگاه‌های پیچیده و حساس لوازم خانگی را میتوان ماشین ظرفشویی نام برد، ماشین ظرفشویی از قطعات مختلف و گوناگونی تشکیل شده است، اگر مدت زمان آموزش تعمیرات جاروبرقی را ۶ ماه تعیین کنیم، تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز به ۲۴ ماه آموزش و کسب مهارت دارد، پس از اگر ماشین ظرفشویی شما خراب شده است آسان‌ترین راه استفاده از خدمات نمایندگی مانند نمایندگی تعمیرات کنوود میباشد.
 
چگونه ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟
خواندن مقالات آموزشی تعمیر لوازم خانگی میتواند تا حدودی به شما کمک کند، با خواندن این مقالات شاید بتوانید ماشین لباسشویی خود را عیب یابی کنید، اما دانستن راه‌ها و روش‌های دقیق تعمیر نیاز به آموزش و تجربه دارد پس بی مهابا با خواندن چند مقاله دست به آچار نشوید، حتی در مواردی دیده شده که کار آموزان تعمیرات ماشین لباسشویی پس از گذراندن دوره و اعتماد به نفس کاذب باعث وارد شدن خسارات جانی و مالی در زمان تعمیر این دستگاه شده اند.
پس سعی کنید از نمایندگی‌های مجاز کمک بگیرید تا خودتان مستقیما اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود کنید.
 
چگونه یخچال را تعمیر کنیم؟
تخصص تعمیر لوازم خانگی خود دارای شاخه‌های مختلف و متفاوت است، مانند: سرمایشی و گرمایشی، ماشین‌های شستشو، جاروبرقی و مایکروفر، پیکج و آبگرمکن و ده ها شاخه دیگر
پس هر دستگاهی نیاز به متخصص و کارشناس خود دارد، تعمیر یخچال نیز از این موضوع مستثنی نیست، پس حتما برای تعمیر یخچال خود از نمایندگی‌ها درخواست اعزام کارشناس کنید، تمامی نمایندگی‌ها خدمات تعمیر یخچال در محل را به شما ارائه میکنند.
این مقاله توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سرویس برتر تهیه و منتشر شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار