کد خبر: ۴۶۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
با افزایش روز افزون نصب تعداد سامانه‌های فتوولتاییک و وجود خطا‌های انسانی در زمان اجرای پروژه‌های خورشیدی که منجر به افزایش خطر‌های گوناگون برای این پروژه‌ها می‌شود، نیازاست استاندار‌ها و آیین نامه‌هایی تدوین گردد. هدف از تدوین این استاندارد، تعیین اصول اساسی طراحی ماژول‌های فتوولتائیک، مونتاژ پانل و نصب سامانه برا کاهش خطر آتشسوز ناشی از مدار منبع فتوولتاییک می‌باشد.
سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز: با افزایش روز افزون نصب تعداد سامانه‌های فتوولتاییک و وجود خطا‌های انسانی در زمان اجرای پروژه‌های خورشیدی که منجر به افزایش خطر‌های گوناگون برای این پروژه‌ها می‌شود، نیازاست استاندار‌ها و آیین نامه‌هایی تدوین گردد.

یکی از مواردی که ممکن است نیروگاه‌های خورشیدی و سیستم‌های فتوولتاییک را تهدید کند، موضوع آتش سوزی می‌باشد.
هدف از تدوین این استاندارد، تعیین اصول اساسی طراحی ماژول‌های فتوولتائیک، مونتاژ پانل و نصب سامانه برا کاهش خطر آتشسوز ناشی از مدار منبع فتوولتاییک می‌باشد. این استاندارد برای پوشش دادن تمام حالاتی که می‌تواند منجر به آتش سوزی شود، در نظر گرفته شده است. این استاندارد در نظر دارد مجموعه روش‌هایی کلی پذیرفته شده مونتاژ را ارائه نماید.
 
 
دانلود راهنمای پیشگیری از آتش سوزی پانل ها، ماژول‌ها و سامانه‌های فتوولتاییک
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار