کد خبر: ۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶:۵۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برق مراکز حساس درمانی و بیمارستان‌ها به طور مستمر تامین و تحت هیچ شرایطی قطع نخواهد شد.
به گزارش برق نیوز، حسین صبوری به تشریح بروز خاموشی‌های اخیر در پایتخت پرداخت و گفت: به دلیل شرایط اقلیمی و کاهش شدید بارندگی‌ها در سال جاری و هم چنین تامین برق از طرف نیروگاه‌های برق آبی، متاسفانه خاموشی‌های پراکنده‌ای در سطح پایتخت به وجود آمده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مشکلات مرتفع خواهد شد.

طبق اعلام شرکت توزیع برق تهران، وی با بیان این که این شرکت با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان است، تاکید کرد: تامین برق مراکز درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است و تاکنون برق هیچ بیمارستانی در تهران قطع نشده و برنامه قطع برق این شرکت شامل سازمان‌ها و مراکزی است که علی رغم اخطار‌های مکرر مصرف برق خود را کاهش نداده‌اند و به همین علت برق آن‌ها قطع شده است.

صبوری با بیان این که شرایط سال جاری در حوزه انرژی بسیار حساس است، خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار بسته است و شهروندان برای مطلع شدن از وضعیت قطعی برق، می‌توانند جدول روزانه خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را در سایت شرکت مشاهده کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار