کد خبر: ۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
این تصویر دستمایه نقد و تمسخر کاربران در شبکه‌های مجازی شد که البته بیراه هم نبود. اولا خیلی‌ها به تصویر پس زمینه که داون تاون لس آنجلس را نشان داده اشاره کرده و عده‌ای نیز هوشمند بودن آن را به تمسخر گرفته اند.
به گزارش برق نیوز، اگر هوشمندسازی‌های صورت گرفته در صنعت برق به همین سبک است که ناشی از بیسوادی ما‌ها در استفاده است از تکنولوژی روز بوده است. فیلتر گذاشتن در سایت برای پیدا کردن راحتتر محل خاموشی که اسمش هوشمندسازی نیست!

لابد دو روز دیگه هم بخاطر رنگ کردن جدول خاموشی‌ها و pdf کردن آن انتظار دارید به تیم آی تی و طراحی بزرگترین شرکت برق خاورمیانه جایزه دهند. تفکر همین قدر کوچک!
 
وب سایت توزیع تهران دستمایه تمسخر شد
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
1
9
خیلی متن نوشته شده با حال بود. به قول یک بزرگی، مدیران این روزهای صنعت برق " مدیران اینفوگرافی و مداد رنگی" هستند. فکر می کنند اینفوگرافی بکشند و فایل پی دی اف رنگی با خودشان اینور و انور ببرند خودشان و شبکه هم هوشمند شده است.
توزیعچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
1
7
وقتی کار می افته دست یه عده بر و بچه کارنابلد بهتر از این نمیشه
این معاون با تجربه برق پایتخت هنری بیشتر از این نداره تازه کلی تو بوق و کرنا هم کردن که شاخ غول شکوندند و فیل هوا کردن
تازه میری داخلش که اونجا دیگه معرکه ایه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
1
6
در عين بي عرضگي و بي لياقتي هم هارت و پورت مي كنند. حتما توجه بفرماييد كه قطع كردن برق با هوشمندي انجام مي شود و با افرادي هوشمند طرف هستيد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
6
شركت توزيع ت... يك شركت ناكارآمد هست كه مركز بده بستانهاي سياسي، رانتي و امنيتي هست. انتصاباتش كلا سفارشي و بدور از شايسته سالاري است و اخيرا نقش مركز تبعيد مدير عاملان از كار كنار گذاشته شده شركتهاي توزيع ديگر رو هم به دوش ميكشه. تعداد بسيار زيادي مشاور و مجري غير عملياتي در اون هستند كه به نوعي از كار كنار گذاشته شدگان داخلي شركت محسوب مي شوند و فقط حضور فيزيكي دارن.
در راس معاونتهاي اون آدمهايي بي عرضه و سفارشي به كار گماشته شدن كه فقط به واسطه حمايت توسط اشخاصي خاص بر اين مسند نشستند و اصولا هيچ قابليتي ندارن. همشون افرادي هستند كه حتي از اداره يك بقالي هم عاجزند و حتي تعامل با كاركنان رو بلد نيستند. از طرفي نرخ بالاي استخدامهاي سفارشي از افراد با تحصيلات غير مرتبط، رانتي و پست طلب باعث شده كه تازه مستخدمين شركت به لحاظ عدم وجود نظم و وقايع رخ داده از همون بدنه كارشناسي به فكر كسب پست و مقام باشند. ا
به هر حال روند بسيار نامطلوبي در شركت حاكم هست كه آينده سياهي رو نويد ميده. افرادي كه همه براي منافع شخصي در تلاشند و اصولا مسائل فني و مديريتي و اهداف شركت به فراموشي سپرده شده.
من اينها رو بعنوان فردي كه براي مهاجرت اقدام كرده ميگم. واقعا ديگه موندن در اين شركت به جز اعصاب داغون كني برام چيزي نداره. فقط و فقط سياست زدگي، حرص و بي كفايتي....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
1
3
توزیع تهران وضعیت کاملا نابسامانی داره، مدتهاست نیروگاه جدید، پست 63 جدید ایجاد نشده و از طرف دیگه فرسودگی زیاد تجهیزات در قسمت توزیع دال بر این وضعیت خراب شده است،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
فقط در جانمایی پست ۶۳ شرکت های توزیع دخالت دارند و ساخت نیروگاه نیز در حوزه اختیارات آنها نیست، مگر مولدهای پراکنده که آنهم ظرفیت قابل اتکایی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
این فقط مشکل وزارت نیرو نییست ‌.هستن مدیرانی که نگاهشون به مدیریت سازمان اینجوریه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
1
3
اصلا معلوم هست توی توزیع تهران بزرگ چه خبره؟!
خب دور دور کردن کسانی مثل معاون محترم منابع انسانی اون شرکت با تجربیات و سوابق مشعشع همچین تبعاتی هم داره دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
3
این روزها شرکت توزیع تهران بزرگ از جنبه های مختلف مورد مضحکه و تمسخر است.
نا امید
|
France
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
1
احتمالا این کار کار رئیس گروه جدید هوشمندسازی و مشاورحدید مدیرعاملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
5
این کار هیچ ارتباطی به IT توزیع تهران بزرگ نداره و دستپخت پسر بچه ای بنام ... و اعوان و انصارش در بهره برداری توزیع تهرانه که با کمک آقای صادقی توانیر و شرکت مهنا این گند را بالا آوردن و کلی هم تو بوغ و کرنا کردند که بیار و ببین
موضوع عکس صفحه اصلی و ضعیف و سخیف بودن
آن یکطرف بیچاره کردن ملت تواین خاموشیها از آن مهمتر که واقعا مردمو مچل کردند با این هنرهاشون
...
برق نیوز میگن اخیر پول گرفتی و کامنتها و اسامی بعضی نورچشمیها مثل ایشون را منتشر نمیکنی
اگر صحت داشته باشه که کامنتهای یک هفته اخیر اینو نشون میده واقعا متاسفم
تو دیگه چرا
مدیر پایگاه نورچشمی ها نیاز به دادن پول ندارند و همین طور پیشرفتهاشون به راهه
هیچ کس در صنعت برق بابت سانسور اسمش پول نمیده مطمئن باش. بی تفاوتی حراست و بازرسی باعث شده تا بدون ترس و واهمه از رسانه ای شدن افعالشان را ادامه دهند.
ما هم اگر سانسور می کنیم جلوی مشکلات احتمالی برای خودمان را می گیریم وگرنه دهها مورد را می توان اسم برد که در برق نیوز در خصوص فساد انها به صورت مستقیم و غیرمستقیم مطلب و کامنت منتشر شده ولی بعد از دستگیری و یا محکومیت، حراست و بازرسی فهمیده!
همه را هم در برق نیوز می خوانند ولی اصرار عجیبی بر دهن کجی به خواست عمومی و عدم پرداختن به خلافهای اعلام شده دارند.
کار به جایی رسیده است که وزارت اطلاعات ورود کرده.

فرضا اگر برق نیوز پول گرفته باشد (که نیست) نهایتا چند میلیون بوده در حالی که چند ده و چند صد میلیارد حیف و میل می شود و به هیچ نهاد متولی ای گیر نمی دهید و برایتان مهم نیست و اگر یک خبرنگار 100 هزار تومان کارت هدیه بگیرید (که ما هم آنرا قبول نداریم) آنرا دال بر ناحق کردن حق تلقی کرده و فریاد وامصیبتا سر می دهید.
شما هم یک پیج اینستاگرامی و توئیتری و... راه بیانداز و به اندازه خودت در افشای فساد و خلاف تلاش کن. حتی حاضر نیستید در برق نیوز به اسم خودتان مطلب بگذارید بعد نقطه چین کردن یک اسم که قانون مطبوعات ایران اجازه نداده است را دلیل بر پول گرفتن برق نیوز می دانید.
برق نیوز هم به انتها رسیده است و بیش از این نمی تواند جور مقابله با فساد داشته باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار