کد خبر: ۴۶۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
در دیدار با خانواده شهدای صنعت آب و برق استان‌های کرمان، خوزستان، یزد، سیستان و بلوچستان و تهران همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، از خانواده‌ی ۲۵ شهید صنعت آب و برق تقدیر شد.
به گزارش برق نیوز، محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو، در دیدار با خانواده شهدای صنعت آب و برق استان‌های کرمان، خوزستان، یزد، سیستان و بلوچستان و تهران همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، از رشد و توسعه کشور بعد از انقلاب گفت.

سیدیعقوب محمد مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران هم در این جلسه گفت: وظیفه یکایک ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بنابراین تلاش ما این است که نام‌گذاری تاسیسات نو و جدید وزارت نیرو مزین به شهدای شاخص صنعت آب و برق و منطقه صورت گیرد و از سویی در جهت چاپ کتاب و خاطرات ایثارگران کمک شود.

محمد مرادی از ساخت یادمان و تندیس شهدای وزارت نیرو و کمک در جهت آسایش و رفاه ایثارگران به عنوان دیگر اقدامات وزارت نیرو خبر داد.

مولود شیوا مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق گفت: به عنوان وزارتخانه‌ای که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را داریم، این عزیزان هستند که با تقدیم جان خود، خدمت‌رسانی را کامل کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به مقوله حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌ها شهدا و همسران آنها، جانبازان و ایثارگران، تلاش کرده‌ایم از سال گذشته با کمک این عزیزان در سراسر کشور، فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت را در مورد زنان و خانواده به ثبت برسانیم.

در این مراسم از خا‌نواده‌های "علی توسن"، "عباس پورچنگیز"، "مهدی شمس الدینی"، "علی محمد دهقانی اشکذری"، "سیدصادق منشادی"، "محمود حااجی مهدی"، "کاووس شیری"، "محمد لوک‌زاده"، "صفرعلی بلوکی نژاد"، "محمدحسین فاضلی"، "علیجان غلامعلی‌نژاد"، "حمیدالله نوشیروانی"، "علی‌اکبر دهقان شستان"، "باب الله میرزایی فشمی"، "حبیت الله ترکی"، "قدرت الله بهمنی"، "بهمن رستمی"، "عزیز مرادی"، "سیاوش یارعلی" و همچنین خانواده ۶ شهید حین خدمت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در حادثه سیل اخیر قدردانی شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار