کد خبر: ۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به میانگین قطعی برق ۱۰ ساعت در هفته در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان تهران، ارائه برنامه زمان‌بندی قطعی برق واحد‌های صنعتی از قبل و رعایت دقیق آن را درخواست کرد.
به گزارش برق نیوز، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در شهریار در خصوص قطعی بر در بخش صنعت و تولید اظهار کرد: قطعی مکرر برق در چند روز اخیر خساراتی را بر بخش تولید و صنعت در استان تهران وارد آورده که فعلاً برآورد دقیق خسارات مشخص نشده است.

وی گفت: قطعی برق سبب آسیب به خطوط تولید، ماشین‌آلات و قطعات حساس و الکترونیکی واحد‌های تولیدی می‌شود و حتی برخی محصولات در داخل خطوط تولید همچون کوره‌های الکتریکی و کوره‌های ذوب مواد از بین می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: ما از وزارت نیرو درخواست داریم که اولاً قطعی برق در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی به حداقل امکان برسد و ترافیک بار را به منظور عدم آسیب تولید در محیط‌های مختلف پخش کنند.

پرنیان ضمن درخواست برای اطلاع‌رسانی و ارائه برنامه زمان‌بندی قبلی برای قطعی برق در واحد‌های تولیدی و صنعتی و رعایت دقیق آن، عنوان کرد: این مهم به مدیریت شرایط به تولیدکننده کمک می‌کند تا ان‌شاءالله از این پیک مصرف چند ماهه عبور کنیم.

وی تصریح کرد: میانگین قطعی برق در واحد‌های صنعتی استان تهران هفته‌ای دو روز و روزانه ۵ ساعت است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار