کد خبر: ۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳:۳۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت مدیر عامل سابق برق این استان خبر داد و گفت: تاکنون در این پرونده ۱۰ نفر بازداشت شده اند.

به گزارش برق نیوز، حسین فاضلی هریکندی در حاشیه بازدید از یک واحد بزرگ صنعتی در ساوجبلاغ در مورد آخرین وضعیت پرونده مدیران شرکت برق البرز، اظهار داشت: در این پرونده مدیرعامل سابق برق البرز بازداشت شده است.

وی افزود: اتهامات این پرونده مالی است و چند نفر از مدیران و چند نفر از کارکنان و برخی از افرادی که با این حوزه مرتبط بودند در این پرونده مشارکت داشته اند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه متهمان از شرکت‌هایی که انشعابات برق بالای یک مگاوات نیاز داشتند با واسطه‌ها تقاضای وجه در غالب مشاوره و موارد مشابه داشتند، عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی انجام در اداره کل اطلاعات استان البرز این افراد بازداشت و پرونده در حال حاضر در حال تحقیقات است.

فاضلی هریکندی در پاسخ به این سوال که پرونده تاکنون چند متهم دارد، تصریح کرد: متهمان این پرونده ۱۰ نفر هستند که بازداشت شدند و برخی با تامین وثیقه متناسب با انجام تحقیقات اولیه آزاد هستند.

رئیس دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه دریافت کنندگان برق بالای یک مگاوات برای مشاوره از سوی این افراد به بیرون از مجموعه هدایت می‌شدند، تصریح کرد: در این مرحله متاسفانه از سوی واسط‌های مبالغی از متقاضیان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه مدیرسابق برق البرز با قرار بازداشت موقت همچنان بازداشت است، عنوان کرد: تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

فاضلی هریکندی در مورد گردش مالی این پرونده، توضیح داد: تاکنون گردش مالی ۱۵ میلیارد تومانی توسط متهمان به عنوان مبالغ نامشروع اخذ شده است و این مبالغ توسط اعضای باند و نه یک نفر دریافت شده است.

رئیس دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه این مبالغ به صورت مستقیم توسط متهمان دریافت نشده و به حساب اشخاص و اعضای خانواده برخی از متهمان منتقل شده است، تصریح کرد: مطالبی هم در مورد یکی دیگر از متهمان این پرونده در استان تهران وجود دارد که پرونده در حال تکمیل تحقیقات است و بیشتر کار‌های پرونده انجام شده است و تاکید شده که پرونده در دادسرا تحقیقات مقدماتی انجام و به دادگاه ارسال شود.

وی با بیان اینکه این دریافتی‌ها مربوط به صدور مجور استخراج رمز ارز نبوده است و این موضوع مطرح نیست، ادامه داد: دریافت ۱۵ دستگاه ماینر هم به عنوان رشوه در این پرونده وجود دارد.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
1
20
در خیلی از شرکت ها متاسفانه این رفتار ناپسند انجام می گیرد
کافیه برای احداث نیروگاه دیجی یا انرژی نو بروید انها بصورت غیرمستقیم شما را به شرکت های خاصی هدایت می کنند و عملا اگر با شرکت هایی که اونها معرفی می کنند قرارداد نبندید گرفتاریهای زیادی ایجاد می کنند. چطور دادگاه این فسادها را متوجه شده است ولی خود بازرسان برق متوجه نشدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چون بازرسان برق هرگونه شکایت از هر مجموعه ای رو به خود اون مجموعه جهت اخذ پاسخ ارجاع میکنند و بدیهی است که اونها هم برای انجام تخلفات توجیه خودشون رو دارند و بازرسان رو راضی میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متوجه می شوند ولی زور لابی گری بیشتر است.برخی مدیران نالایق با لابی گری و باج دادن هنوز سرکار هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سیستم بازرسی و حراست وزارت نیرو متاسفانه مثل دولت های قبل عمل نکرد
آدم های ضعیف رو پست دادن و این کار باعث حال و روز الان مجموعه تولید و توزیع در کشور شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خلاصه اینطور که بوش میاد اگر دستگاه های نظارتی ورود کنند خیلی از پیمانکاران و مدیران را مخصوصا در شرکت های توزیع تهران بزرگ و استانهای تهران و البرز باید دستگیر کنند.
ناشناس
| Japan
مشکلات را باید در شرکتهای بالا دستی و انجمنهای وابسته به آن دنبال کنید.که بدنبال تامین منافعشان برای ریخت وپاشهای خودشان به هر روش از شرکتهای توزیع پول میگیرند ...بعنوان هزینه عصویت،کارت هدیه به تعداد زیاد ،سرویسهای مختلف برای خانواده مدیران شرکتهای مادر تخصصی ، هزینه های تزئینات داخلی اتاق مدیران ستادی شرکت مادر تخصصی،خرید بی ضابطه ارز و هزاران مورد دیگر بدون رعایت تشریفات قانونی و معرفی پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی مختلف برای عقد قرارداد مشاوره ای ،کاری و ..‌‌‌باز هم بدون رعایت پروتکلهای قانونی و الزامات مربوطه، خوب طبیعی هست که مدیری که اینکارها را انجام میدهد عادت میکند سهمی هم برای خود پیش بینی کند.
پس اگر دنبال علت تخلفات هستید به شرکت های ستادی و مدیران مربوطه نگاهی بیاندازید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌......لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه سالها نیروگاههای DG در انحصار نفر خاصی قرار دارد که خود ایشان شرکت وارد کننده تجهیزات نیروگاهها را دارد و کلیه مراجعه کننده ها به شرکت ایشان معرفی می شود البته بقدری زیرکانه این کار انجام می شود که شرکت را به نام کس دیگری ثبت نموده و ردی از خود بجا نمی ذارد جای تاسف است که بازرسین محترم این موارد رو بررسی نمی کنند شاید هم کار ایشان غیرقانونی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احتمالا خود بازرسی مشکل عمده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در سیستم برق البرز طبیعی است دوستان سوالات آزمون رو ... دادن حالا یه عده شکایت کردن میخواهند آزمون رو از ۳۰ به جای ۵۰ حساب کنن تا صدای اعتراض همه رو ساکت کنن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
1
9
ضمن تشکر از دادگستری البرز امیدواریم حکم استان های دیگر هم قبل از انتخابات تعیین وضعیت بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این خلاف ها مدت هاست در شرکت های توزیع برق هست و باید دست مریزاد به نهادهای امنیتی و نظارتی البرز گفت که این قضیه را تا انتها پیگیری کرد. این رویه باید سرمشق سایر استانها قرار گیرد. مدیران توزیع در مناطق و شهرستانها در معرض وسوسه های شیطانی قرار دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حراست وزارت نیرو باید خیلی قوی تر عمل کنه. اصلا چرا باید صلاحیت این بنده خدا تاییدبشه؟ ایشان یک کارفن بوده که باید حداکثر میشد معاون بهره برداری یک منطقه نه مدیرعامل یک شرکت. به ظرفیت آدم ها باید توجه کرد. مقصودم این است که اصلا این لباس بر تن این بنده خدا خیلی گشاد بود و برتنش زار میزد و آن اشخاصی که حکم مدیرعاملی برای این بنده خدا صادر کردند باید پاسخگو باشند
عبدالقادر مراغه ای
| Iran (Islamic Republic of)
از آقایان تبهکار و رشوه بگیرخواهشمنداست حداقل حرمت نگهدارند و خود را سرباز کوچک نظام و تعابیری از ایندست معرفی نکنند. برادر ما ادعایی نداریم و آدمیزاد ممکن الخطاست و اگر شیطان شما را گول زد و ۵ میلیارد گرفتی ممکن است من ۵۰۰میلیون بگیرم و کار خلاف کنم. امیدوارم شما توبه کنی و من هم به خدا پناه می برم از شر شیطان و از خدا می خواهم همه ما را ببخشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ما آدمها نباید تحت تاثیر رسانه ها اگر مطالبی شنیدیم زود قاضی بشویم و زودتر حکم بدهیم همیشه در زندگی جوری رفتار کنیم که پروردگار از دستمان خشنود باشد در کلام امام علی (علیه‌السّلام) مرز بین حق و باطل، بسیار اندک بوده؛ باطل آن است که بگویی شنیدم، و حق آن است که بگویی دیدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این آقایی که دم از مرز بین حق و باطل زده و با الفاظ بازی کرده یقینا یگی از تبهکاران است. خودش را زده به اون راه. داداش دادگستری حکم داده نه مش غضنفر بقال سرکوچه مگر اینکه شماهم یکی از معاندین باشید.
ارمین
| Iran (Islamic Republic of)
جواب کامنت آن شخصی که گفته بود که چرا حراست وزارت نیرو باید قوی‌تر عمل می‌کرد و چرا بزرگان وزارت نیرو این شخص را مدیرعامل کرده اند دوست من روسای وزارت نیرو نمی‌دانستند از شما باید اجازه می‌گرفتند کامنت شما بیشتر بوی خصومت میده تا نظر و ایده
ناشناس
| France
تویی که تو حراست کار می‌کنی فکر می‌کنی کی هستی!؟ نکنه چون فکر کردی تو حراستی حق داری هر حرفی به هرکس دلت خواست بزنی!!!!؟؟؟ کارتو وظیفه ات کاملا تعریف شده.... متاسفانه گماردن افراد غیر صنعت برقی در حراست و جذب افراد و بستگانشان این امر رو براشون مشتبه جلوه داده و فکر میکنن که کارمند بازجو و بازپرس اداره زندانها هستن.
نه داداش همه ی این بروز تخلفات دلیلش اینه که حراست وظیفه اش رو درست انجام نمیده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به کامنت بی منطق آرمین.یکی از دلایل اصلی استمرار فساد در شرکت ها همین تفکر ناقص و بی عرضگی شما حراستی ها است. وگرنه امروز شاهد بگیر و ببند مدیران عامل و به قول شما بزرگانتان نبودیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
5
6
بابا میومدی دو سه نفر از فرزندان و منسوبین نهادهای نظارتی رو حتی شده بصورت حجمی و ترجیحا رسمی تو یک واحد دور افتاده تحت پوشش استخدام میکردی هم کار تو راه میافتاد هم کار اون بنده خداها.از مشاورت مدیرعامل سایه استفاده میکردین خوب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
.در توزیع اردبیل سازمان بازرسی تصمیم گیری در مورد پرونده تخلف رو به کمیته انظباطی شرکت ارجاع داد حالا شما سطح لابی گری رو ببینید!!!!قابل توجه حاج آقا رئیسی رییس محترم قوه قضائیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیران و... و ت...کم خرده فرمایش برای مدیران عامل توزیع ندارند. از اتومبیل در اختیار و منزل سازمانی و اقامتگاه تفریحی گرفته تا چپاندن فرزندان و وابستگانشان در شرکت های توزیع. حراست ها هم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یکی از فرزندان سازمان بازرسی استان اردبیل درزمان بررسی پرونده مدیرعامل اسبق شرکت ، جذب توزیع اردبیل ردیده است . اینکار باعث شد پرونده از روال قانونی خارج شود . مدیراسبق هم آزادانه میگردد
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
3
ف... اداری سیسماتیک شده است و به خاطر نبود نظارت، سیستم و افراد به حال خود رها شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از مسئولان ارشد دلسوز در وزارت نیرو می خواهیم در اسرع زمان یک مدیر متخصص و باسواد و خداترس برای حراست توزیع البرز انتخاب ‌کنند.سرپرست فعلی اینکاره نیست و شرایط احراز این جایگاه را ندارد
توزیع برق اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
7
6
خوب پرونده فساد رو ارجاع بدید کمیته انظباطی شرکت بررسی و نتیجه رو اعلام کنه.رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته انظباطی شرکت توزیع هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دادگستری و مجموعه قوه قضائیه صلاحیت رسیدگی به این پرونده رو نداره. باید ارجاع بشه به کمیته انظباطی داخل شرکت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
6
4
بیات یا اسکندری کدام یک بازداشت شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوکتور نبات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بیات
خ خ
|
France
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
25
11
درود بر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه و درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
انشاا... بزودی تخلفات آقای...... مدیر عامل شرکت...... نیز بر ملا خواهد شد و ایشان نیز سر نوشت مدیر عامل اسبق توزیع البرز نصیبشان خواهد شد.
فرزندان رشید رهبر عزیزمان سید علی خامنه ای خواب خوش متخلفان و متصرفان به قانون را از بین خواهند کرد و قوه قضائیه مقتدر نظام برخورد محکم با این افراد را به منصه ظهور خواهد گذاشت. انشا ا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آنهایی که نظر منفی دادند منظورشان چیست؟ از برخورد با فساد ناراحت هستند؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
به امید روزی که با فعال تر شدن و تامین امنیت رکن آزادی مطبوعات از این فساد ها در تمام نهادهای عملیاتی، بازرسی و حراستی و در تمام قوا به خصوص در قوه قضا پرده برداری و رسیوگی شود.
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
انهایی که منفی زدن دارودسته مدیر عاملی هستند که با رفتن او این جمعیت از حقوق نجومی به حقوق جوجه ای میرسند وافراد معلوم الحالی هستن نفسهای اخرشانه .درود بر سید ابراهیم بت شکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
1
مخصوص در ... در خصوص کیت های کنترل دستگاه سرمایشی از تبریز
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
8
4
*اطلاعیه دادگستری استان البرز در خصوص خبر «بازداشت مدیرعامل سابق اداره برق استان»*

در پی انتشار خبری در خصوص «بازداشت مدیرعامل سابق اداره برق منطقه ای استان البرز و 9 نفر دیگر در این رابطه» و ایجاد این شائبه که 9 نفر از افراد بازداشتی از کارکنان اداره برق استان بوده‌اند توضیحات تکمیلی زیر در این خصوص اعلام می‌شود:
- تعداد افراد بازداشتی 12 نفر است که ۳ نفر از پرسنل شرکت در البرز و تهران و ۹نفر از واسطه ها در خارج از شرکت بودند و این ۹ نفر سمتی در شرکت برق ندارند.
- 2 نفر از کارکنان برق استان البرز و ۱ نفر از کارکنان برق استان تهران از کارکنان بودند؛ این افراد از طریق واسطه‌هایی که هیچ یک از آنها کارمند برق نبودند از متقاضیان انشعاب برق با مگاوات بالا، _ که اغلب از شرکت‌ها و اشخاص حقوقی و بعضا از اشخاص حقیقی بودند _ با عنوان مشاوره و یا پیگیری، وجوهی را به صورت غیرقانونی اخذ می‌کردند که جمع مبالغ اخذ شده به عنوان رشوه تاکنون ۲۰میلیارد تومان بوده است.
- هر یک از این ۳ کارمند حدود ۵ میلیارد تومان و واسطه ها نیز مبلغی از ۳۰۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون تومان اخذ کرده اند که تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی شوه دهنده به ۴۰ مورد می رسد.
- مجموعا تاکنون۱۲متهم تعقیب و تحقیق شده است و به جز یک نفر که حدود۲ماه است در بازداشت قرار دارد بقیه متهمان پس از بازداشت و انجام تحقیق با توجه به تکمیل تحقیقات فعلا با قرار تامین متناسب آزاد شدند.
-بازداشت و جرایم تعداد معدودی از کارکنان یک اداره نافی تلاش سایر کارکنان خدوم آن مجموعه نیست؛ هر چند ضرورت افرایش نظارت‌های درون سازمانی را چند برابر می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه اینایی که گفتید قبول
ولی چطور فقط به همین اتکا می کنند
مگه یک مدیر عامل اون هم در این حد تازه به دوران رسیده از کجا آورده که خونه توی گرون قیمت ترین جاهای تهران بخره واسه خود و اعضای خانوادش
چرا کسی به اینا رسیدگی نمی کنه
لابد فقط می خواستند جلوش رو بگیرند و واسشون مهم نبود بیت المال برگرده به صاحب اصلیش
سیستان و بلوچستان
|
Germany
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
3
4
انشاالله که همین روز ها این خبر را برای مدیریت تولید برق ...بشنویم
خدا لعنت کنه مدیران ارشد و دستگاهاهی نظارتی که تخلف مدیران عامل و ... زیر مجموعه خود را میبینند و سکوت میکنند و البته پاداش این سکوت رو هم میگرند از مدیران عامل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
15
خنده داره
بخاطر ۱۵ میلیارد تومن رشوه و ۱۰ متهم ، یعنی بطور متوسط ۱ونیم میلیارد تومن به ازای هر نفر اینطور کردنشون تو گونی و قپونی بردن.
دمشون گرم
اونوقت گردن کلفت هایی که نیروگاهها رو با هزار رانت و کلک صاحب شدن و افرادی که با وضع قوانین و دستورالعملهای آبکی در بازار برق ، مسبب حیف و میل شدن هزاران میلیارد تومن پول بیت المال شدند، راست راست می چرخند و روز به روز دنبال راه های جدیدی برای اختلاسهای قانونی خودشون هستند.
قضیه تخم مرغ دزد و شتر دزده
پاسخ ها
ناشناس
| Romania
دوست عزیزمان انهائیکه در رانت نیروگاهی دست داشتند به سفارش بعضی ها هم اکنون در وزارتخانه ای دیگه ای مشغول بکار شده اند و در انجا دارند مجددا برنامه ریزی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
5
2
الفاتحه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
3
1
هسته اصلی باند در توزیع برق...است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
6
4
احتمالا این قضیه شاکیانی داشته که ریاست محترم دادگستری با تیز هوشی وارد موضوع شده و از طرق مختلف اطلاعاتی به اصل قضیه که همانا دست داشتن متهمین در سند سازی و دریافت پول از شاکیان بر خلاف قانون عمل می نموده اند شاید سؤال شود چرا در اغلب شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو و توانیر این کارهای خلاف قانون صورت می پذیرد اینگونه شرکتها بدلیل اینکه نه یک شرکت خصوصی هستند که بر اساس قانون تجارت رفتار نمایند و نه شرکتهای دولتی بلکه وجه اشتراک انها همانا شرکتهای خصلتی نام گرفته اند نه خصوصی و نه دولتی هستند در همین قدم اول تعارض منافع بوجود می اید هم اکنون حدود ۴۳ شرکت توزیع و حدود ۱۱ شرکت برق منطقه ای زیر مجموعه شرکت مادر تخصص توانیر قرار دارند ایا شرکت توانیر می تواند بر این تعداد شرکت نظارت نماید حال با افراد کم تجربه در انجا به هیچوجه این نظارت بخوبی انجام نخواهد گرفت و کلمه پرسنل توانیر هزم در شرکتها شده اند باز بابد گفت بدلیل همین عدم نظارت مدیران عامل در شرکتهای هر کاری که دلشان بخواهد انجام می دهند خودشان اعضای هیئت مدیره انتخاب می کنند و صد در صد هم به تایید می رسد از همین که منشاء و سرچشمه فساد است کارها شروع می شود و اعضای هیئت مدیره دربست در اختیار مدبر عامل می گیرند ( اضافه کاری ماموریت حق جذب همه در اختیار و...در اختیار مدیر عامل دادن امار غلط سند سازی و.....بقول معروف با جابجا کردن افراد هر کاری که بخواهد می کند اصلا چارت سازمانی و..سلسله مراتب برای ایشان پشیزی دیگر ارزش ندارد مگر می شود در یک سازمان یک نفر مدیر در طول یکسال پنج بار تغییر یابد مهمتر از همه وباز مهمتر از همه دنباله روی و حمایتهای بی چون چرا و غیر منطقی حراست ... از اینگونه کارهای خلاف عرف و قانون است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
عزیز دل برادر
این همه مطلب با ارائه اطلاعات نادرست ؟!!
۳۹ شرکت توزیع نیروی برق.
۱۶ شرکت برق منطقه ای .
خصولتی هم من‌درآوردی در قانون تجارت اگر سهام هر بخش بیشتر باشد آن می شود، شرکت های توزیع نیروی برق خصوصی محسوب می شوند.
ضمنا در بحث مدیریت نوین تجربه لازم است نه تجربه پیری بلکه تجربه مهارتی در بخش مدیریت و نه فنی، صنعت برق به علت عدم آگاهی مهندسان برق از مدیریت ورشکست شده است. به علت عدم آگاهی از قوانین مهندسان برق ورشکست شده است ، مهندس برق توانمند است در بخش نگهداری و تعمیرات نه مدیریت مشترکین، مدیریت مالی، مدیریت اقتصاد ، مدیریت بازرگانی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۸۰٪ مطالب اشتباه است شرکت توزیع ۳۹، برق منطقه‌ای ۱۶ ، کار خلاف قانون نمی شود، مگه مجبورید. برادرجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
5
4
هرکی به گل دست بزنه شاپره نیشش میزنه. بابا مگه حقوق و مزایای مدیرعاملی کم بود؟ آخه چرا؟ آخه چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
4
آدمیزاد دلش میشوزه. ای دنیا هی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
1
2
دنیاست دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
5
5
چند روز مانده به سال ۱۴۰۰ دو مدیر بازرسی و خدمات عمومی شرکت با هم جا به جا شدند، تعطیلات عید تمام شد، ۱۷ فروردین اتفاقات روی داد یک سوال بهتر نیست یک تحقیق نیز در این مورد انجام شود. به نظرم با بررسی به نتایج خوبی ختم شود.
ضمنا نیاز است برای برون رفت از این وضعیت با عوامل فساد به خصوص رشوه در سطح شرکت های توزیع برق برخورد اساسی نمود، اول جمع آوری دلال های جنب مناطق برق ساوجبلاغ، چهارباغ و... و انتصاب مدیران توانمند در بخش نظارت و بازرسی، با نشستن در دفتر و پاسخگویی تلفن مشکلات حل نخواهد شد و نتیجه آن به کرار از این اخبار ناخوشایند خواهیم شنید که باعث شرمندگی سایر همکاران خواهد شد، و از طرفی سو استفاده از کارکنان شریف شرکت برق از طرف عوامل خارج شرکت هم جای صحبت دارد، که نیاز به شناسایی و برخورد دارد.
و این مهم کار هر شخصی نیست! !!!! التماس تفکر
ناشناس
|
Japan
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
4
من موندم دفتر مجامع توانیر تازه مبلمان قرمز سلطنتی به اون قشنگی گرفته بود با هزینه شرکت ما .....دوباره ظاهرا رنگش دلشونو زده ...‌‌.باز دستور دادند عوض کنند آنرا با رنگ سفید که توی چشم نزنه............آقا جون نگران هزینه نباش،اون مبل قبلی رو میاندازیم یک جایی یکی دیگه نو میگیریم...‌‌.
اینکه شد هزینه مجدد ...
حالا شما ببین دفتر مجمع این هزینه ها را انجام میده برو بالاتر ببین آنجا چه خبره؟
بیچاره توزیع تهران بزرگ
حالا شما بفرمائید مدیری که این همه ... را برای ستاد و مدیراش میکنه حق نداره نصفش را برای خودش انجام بده
کارمند برق
|
Romania
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
2
1
سلام احتمالا اون یک نفر از برق منطقه ای تهران، ... سابق برق منطقه ای تهران باشد..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
5
5
ابدارچی ملارد رو هم میبرند خواهید دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آخه بدبخت، داشتم داشتم حساب نیست، دارم دارم حساب است، بنده دقیقا این آقا را می شناسم ، واقعا با سواد و و درستکار، حالا که با توانمندی معاونت مهم با ۱۴۰۰ مشترک را مدیریت می کند، فردی سالم و دوست داشتنی، لیاقت رئیس جمهوری را هم دارد، واقعا از این کارت خجالت بکش، من به جای ایشان بودم پیدات می کردم پدرت را در می آوردم، حسود بی خاصیت، خدا را شاهد می گیرم ایشان اصلا دنبال مقام و پست نبوده و نیست که فضای مسموم افرادی مثل این فرد درک کرده بود .
دوست عزیز دوستت داریم ان شاالله موفقیت ها بیشتر بترک چشم حسود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
6
5
چند چیز اشکال دارد:
- اینها فوق العاده زرنگ هستند و توانستند از سد حراست بگذرند و مدیر عامل شوند.
-مقررات اشکال دارد و اینها از همین اشکال وارد شدند.
- اینها از واحد های حراستی و نظارتی و بازرسی خیلی زرنگتر هستند و دور برگردان ها را می شناسند
- توانیر در سلطه همین گروه ها است و با برنامه کار می کنند از ابتدا خودشان را وارد می کنند و مدیر و معاون و با چاشنی دکتر می شوند مدیر عامل و سپس یا موفق می شوند و یا مثل این در دام می افتد.
چاره اندیشی: چون همه مراحل مدیریت را با نیرنگ طی کرده باید کلیه اموال تبدیل به زکات شود و خودش هم مثل برلوسکونی مجبور شود برای 10 سال نظافت شرکت را انجام دهد تا رستگار شود.
تهران وند
|
United States of America
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
4
بد نیست سوءجریان هایی که در توزیغ تهران بزرگ برای ... انجام شده بررسی شود. همچنین بررسی کنید چند نفر از پرسنلی که از توزیع تهران بزرگ حقوق میگیرند در خود توزیع تهران اصلا کار نمیکنند.....و به سلایق مختلف در جاهای مختلف برای تامین منافع بخشهای دیگر مثل انجمن صنفی و توانیر و ....کار میکنند
یا دوستی که از سیستان به تهران آمدند تا جعبه های ماشین ایسوزو را بسازند با چه مبنایی این همه پول کلان را میگیرند و هزاران سوال دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
5
توی اداره برق قدس چند نفر واسط وجود دارد که هرکس می خواهد مجوز خارج از نوبت بگیرد یا جریمه هایش را کم می کند این افراد برایش جور می کنند درصد ... درصدهای خوبی هم ...
یه عده توی شرکت دارند با تخفیف و مجوز دادن از جیب ملت درآمدزایی می کنند
لوشان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
1
متاسفانه از نیروگاه شهید بهشتی لوشان خبرهای بدی شنیده می شود البته هنوز مراجع نظارتی مانند حراست و اطلاعات هم خواب هستند. کلیه فعالیتهای نیروگاه راکد شده پروژه اورهال خوابیده و پیمانکار اورهال بویلر هم ترک کار کرده. مدیر عامل ... و بی تجربه بلایی بر سر نیروگاه آورده و می آورد که در تاریخ برق حرارتی خواهند نوشت. ... های متعدد و رفتارهای کاملا غیر مدیریتی و ارتباطات خاص با پیمانکاران ریز و درشت باعث شده شأن نیروگاه بشدت تنزل پیدا کند. بنظر می رسه برق حرارتی بایستی سریعا تعیین تکلیف کنه. کاش این موضوع بگوش حراست وزارت نیرو و مدیر عامل برق حرارتی برسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله حتی به فضای مجازی و کانالهای تلگرامی هم رسیده و بی اخلاقی های بدی مطرح شده. واقعا جای تاسف داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
3
2
متاسفانه در یک شرکت برق ، نیروگاههای DG سالهاست در انحصار 2 نفر است که یکی از آنها شرکت وارد کننده تجهیزات نیروگاهها را دارد و تمام مراجعه کننده ها به آن شرکت معرفی می گردد البته بقدری زیرکانه اینکار را انجام میدهند که ردی از خود بجا نمیگذارند شرکت را بنام کس دیگر ثبت کرده و حتی خودش یک نیروگاه بنام کس دیگر احداث کرده و جای تاسف بیشتر این است که واحد بازرسی تابحال به این فکر نیوفتادند و یا شاید این موضوع غیر قانونی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
10
بیات را مشاوران ...ش که به تصور خودشان متخصص پروپاگاندا بودند تباه کردند. آخه تو که اسم خودت را به زور مینویسی چرا به دیگران مشاوره غلط میدی!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
4
متاسفانه عدم شفافیت ؛ فساد سیستمی فراگیر موجب تمام موارد است فرقنمیکند مدیر باشی یا بدون سمت هرکس در جای خود با توجه به فراگیر بودن فساد در سیستم بصورت مستقیم ویا غیر مستقیم ؛ نهان ومخفی میتواند نقشی را در سیستم بازی کند مهم این است که اصلاحات در تمامی سطوح و کل کشور باید انجام گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا همینطوره .بیات ادم خیلی درستیه.برای چندتا مراکز خیریه کمک میکرد.حتی اسمی ازخودش نمیبرد و حقش نیست که درموردش ناحق بگن
توزیع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
7
مسئول اصلی این آبروریزی ها و فجایع در صنعت برق اول از همه وزارت نیرو و توانیر هستند که مصلحت و روابط فردی را بر مصلحت مردم مقدم کرده اند. در توزیع برق اهواز اجازه دادند تا فردی بیسواد و بی تجربه که تمام عمرش را در بایگانی مشترکین گذرانده و هیچ وقت سند مالی ندیده یک شبه معاون مالی شرکت شود. که البته دودش نه فقط در چشم خودش که در چشم لابی گرانش هم فرو خواهد رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
2
5
گر حکم شود که مست گیرند.در شهر هرآنکه هست گیرند
حال و روز بیشتر شرکتهای وزارت نیرو همین است. و وزارت هم می داند.ولی بی تفاوت است.
اهل فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
3
کافی است به تعداد قرارداد و میزان پرداخت های غیر معمول شرکت مشاور... در توزیع برق فارس نظری بافکنید ، پیدا کنید پرتغال فروش را
پاسخ ها
برقی
| Iran (Islamic Republic of)
این که چیزی نیس برای خودشون موبایل ۲۶ ملیونی می خرند و بعد هم مالکش میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
6
مازندران را دریابید. تیم قبلی که مشکلات اساسی داشتن اومدن سرکار.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
2
1
برق پرند یه رابط داره .... یه سری بزنید ...هر جا گزارش غیر مجاز میگیریم ... اسم اونو رو میرارن میگن فلانی تو جریانه بعد خودش م زنگ میزنه... که بی خیال شید اشنامونه خخخخ
فرزاد ساروی
|
France
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
2
10
واقعاً تاسف باره!


چرا حراست توانیر اینها رو برای مدیرعاملی تایید میکنه؟
در دوسال گذشته در استان مازندران در شرکت توزیع سه مدیرعامل متخلف شناخته شده و برکنار شدند و به عرصه تاشان پست جدید و کنار دست و مشاور مدیرعاملی دادن،
شهابی معاون و مشاور توزیع استان تهران،غفاری مشاور و عضو هیئت مدیره توزیع مازندران،سپری مشاور مدیرعامل توزیع تهران و عضو هیئت مدیره مازندران.

چرا؟!
آقای (دادرس) بداد صنعت برق (برس)

چرا عملکرد و ارتباطات مدیرکل دفتر مجامع توانیر و حراست توانیر با مدیران عامل توزیع مورد تجدید نظر و بررسی قرار نمیگیرد؟!
سحر
|
United States of America
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
5
0
... رو در ابرز بزارید
به شرط خوردن کافور
پاسخ ها
شعبان بروجردی
| Iran (Islamic Republic of)
شما از چه کسی حرف میزنید؟ اگر فردی شما را در البرز مورد تعرض قرار داده شهامت داشته باشید و به دستگاه های مسئول البته نه حراست و بازرسی شرکت که گماشتگان خود آقایان هستند بلکه به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان البرز منعکس کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا که ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
1
باسلام واحترام .کاش دادستان قم اطلاعات بازرسی شورای امنیت استاندار وحراست کل تهران هم در قم نفوذ میکردن .6سال قرارداد ... بستن برای ایجاد پست.. ...گم شدن حداقل یک ماشین سیم مس سرمایه گذاری در بورس با بودجه حقوق پرسنل که سهام برق کرمان خریدن 4سال پیش.... دوماد مدیرعامل که باعث مرگ راننده سنگین شرکت خدا بیامرز رادمهر شده چون به ناحق...بلد نبود انبار داری چجوریه حالا بجای اینکه جوابگو باشه دنبال رییس خدمات شدن.ف... اداری چند سال حقوق ومزایای کارگران زدن وثابت مونده دولت 20درصد میبره بالا 60درصد میاره پایین.
قرار کردن نیروهای باسابقه شرکت بخاطر اذیت این قبیله چهل اخترانی .همه رو تهدید به اخراج میکنن درسال 98نامه 8نفر زدن یکیشون محمد افضل پور بود که با 4لیتری بنزین رفت در خونه مدیرعامل الباقی کردن بیرون که برید بپرسید با فرزند شهید باقر ارشادی چه کردن جناب مهندس نور محمدی ناظر ساختمانی چه کردن کجاست.سعید خلج کاگر برقکار 20ساله کجاست.خیلی ازاین اسامی هست ابدارچی علیرضا تراکمه کجاست ازهمین جا اعلام میکنم هیچ تقصیری نداشتن ودروغ میگن اسم زیاد سهیل نجفی سهرابی ناظر مهندسی منطقه 4 و.....کاری کردن این طایفه چهل ...که مدیرهای سطح اول شرکت میترسن حرف بزنن دیگه چون میکوبه میزاره ایمنی توسعه اداری واقعا چکار باید بکنن تا ورود بکنن دوستان.میشینن در جلسات خانگی طرح میدن که فلان خیابان آباد بشه میرن جلوتر زمین میخرن قولنامه ای میزنن به اسم فک وفامیلا در سطح شهر تیر میشکنه میرن ازپیمانکار قرض میگیرن اونوقت یهو میبینی صدوپنجاه تا تیر میبرن خیابان فرهشاهی خیابان شهرک محلاتی. که منجر به بازنشست شدن اجباری سه نفر شد همزمان.
تمام پیام های روابط عمومی بخونید.بجای پاسخگویی به مردم فقط لابی.حمایت های نامشخص آقای امیر آبادی که عکس بذارن توسیستم چارگون اداره تا همه بترسند.ولی پشت ماجرا چیه خوش خدمتی باهزینه بیت المال واعزام نیرو های اداره برق قم کارهای نطافت وتاسیساتی خونه ایشون انجام بدن وفاکتورهاش بذار توسند های ... بنده خدا امیرابادی هم خبر نداره ..حیف شهدا که رفتند تا یه سری ها سو استفاده کنن.اخرین دستاوردشونم برگزاری ازمون صوری بود که نورچشمی هاشون ونوه ... که در وزارتخانه هست رسمی کنن.به داد برق قم برسید.مسوولین محترم قضایی .مسئولین استان.مسئولین بازرسی قم جناب اقای چاووشی جناب اقای سرمست استاندار محترم توروخدا به فکر برق قم ونیروهاش نیستید به فکر مردم باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
5
3
متاسفانه سالها ست نیروگاههای DG در انحصار نفر خاصی قرار دارد که خود ایشان شرکت وارد کننده تجهیزات نیروگاهها را دارد و کلیه مراجعه کننده ها به شرکت ایشان معرفی می شود البته بقدری زیرکانه این کار انجام می شود که شرکت را به نام کس دیگری ثبت نموده و ردی از خود بجا نمی ذارد جای تاسف است که بازرسین محترم این موارد رو بررسی نمی کنند شاید هم کار ایشان غیرقانونی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
7
10
جالبتر اینکه بهنام بیات فرماندهی بسیج شرکت توزیع برق البرزرا هم به کسی نداد وخودش را فرمانده معرفی کرد یعنی یک رزمنده یا فرزندشهید یا فرد دیگری در شرکت موجود نبود
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
5
11
با سلام و احترام این مطالب را فقط برای کسانی مینویسم که شناخت کاملی ازمدیرعامل سابق البرز نداشته و ندارند مطمئن باشید افرادی که از نزدیک با این بزرگوار کار کردند می‌دانند که ایشان دنیا را با ایمان و اعتقاد خودشان هیچ موقع معامله نخواهد کرد همیشه در زندگی یاد بگیریم که زود قضاوت نکنیم و قضاوت کردن کار من و شما نیست و مطمئن باشید پروردگار عالم خودش بهترین قاضی و حکم دهنده میباشد
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
6
5
چاره ای جز ورود مراجع امنیتی و قضایی نیست. چون نهادهای نظارتی درون وزارت نیرو و توانیر نسبت به مفاسد و تخلفات شرکت های زیر مجموعه بی توجه هستند. آنقدر بی تفاوت که کار به مراجع امنیتی میرسه.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
2
6
بخدا تو مازندران اعداد از اینا بزرگتره. اگه دستبند دارید با سه تا برید
توزیع اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
2
6
ان شاءالله مدیر عامل توزیع اهواز را در لباس آبی راه راه خواهم دید.اندکی صبح سحر نزدیک است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
4
3
در مورد تهران بزرگ نیز مسایل متنوعی باعث استعفای ایشان شده است. بر خلاف استدلال شما مبنی بر نگاه وی به انتخابات ریاست جمهوری و کسب پست بالاتر، اکنون مشخص شده که استعفای ایشان هم اجباری بوده است. یکی از مواردی که این روز ها قطعی شده ... یکی از ...های شرکت و دادن پست مدیریتی به وی بوده است که سابقه ... در تهیه لیست تبدیل وضعیتها نیز داشته است.
این اصل را فراموش نکنید که کسب مقام مدیر عاملی شرکت توزیع با لابیها و باج دادنهای بسیار میسر می شود و همه آنها به اصل سیلی نقد به از حلوای نسیه معتقدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
9
5
آن برادرهایی که در جلسه تودیع بیات در حضور معاونین و مدیران شرکت دم از تحصن در توانیر و ادعای بیگناهی بیات میزدند پاسخگو باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
سلام آقای دکتر شقاقی
رسمش نیست حرف جلسه ۵ نفره را بازگو کنید. همه را به هم زنین می کنید!
مردم چکار کنند در همدان رد صلاحیت شدید.
واقعا حسادت را کنار بگذرید شما هم که معاون هستید، با این مرد دوست داشتنی چکار دارید، استغفار کنید.
ناشناس
| Germany
باسلام
بنده مرتکب اشتباه شدم و به دلیل اخبار اشتباه در مورد دکتر شقاقی مرتکب غیبت شدم در پیشگاه خدا و همه افرادی که این کامنت اشتباه را خوانده اند از آقای دکتر شقاقی عذرخواهی می کنم و عاجزانه از ایشان طلب بخشش ندارم و امیدوارم بنده را ببخشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
7
3
اتفاقا بیات کت و شلوار دیپلمات خیلی دوست داشت و این عکس خیلی تداعی کننده خاطرات بود
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام و احترام
متاسفم برای برق نیوز که همچین عکسهایی را در بالای تیتر خبری خود درج می‌دهد ما انسانهای زود فراموش کاری هستیم و زود خوبیها را به فراموشی می‌سپاریم و متاسفم برای آن شخصی که همچین کامنت خصومت داری را اینجا بیان نموده و تاسف برای برق نیوز که همچون کامنت های خصومت دار را اجازه پخش داده
مدیر پایگاه چه تصویری برای بازداشت می زدیم؟
روز انتشار بحث بر این بود که تصویر خود بیات را بزاریم یا یک تصویر دیگر که قرار شد برای جلوگیری از حساسیت بیشتر و اینکه تصویر ایشون همیشه در گوگل همراه با خبر دستگیری اش نماند تصویر دیگری کار شود.
ما چند هفته قبل از انتشار خبرش توسط خود دادگستری البرز، اطلاع داشتیم ولی تا صدور حکم و نتیجه نهایی صبر کردیم؛ که به نظرم اشتباه بود و باید همان روز بدون هیچ ملاحظه ای خبر بازداشتی ایشون کار میشد.
بیات هر چقدر خوبی هم داشته باشد به یک کار خلاف نمی ارزد. مگر خلاف و فساد قابل تهاتر با خوبی هاست؟
از طرفی ما معتقدیم نه ایشون و نه هیچ مدیر دیگری در صنعت برق خوب نیست بله وظایف اش را انجام داده است. انجام وظیفه که خوبی کردن در حق صنعت برق نیست.
از ادبیات طلبکارانه در حمایت از افراد فاسد و خلافکار دست برداریم و اجازه ندهیم هرکسی به خود اجازه سوء استفاده از بیت المال را دهد.
شبگرد تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
1
3
خود ...باید محاکمه بشود که با طرح فراخوان ش وزارت نیرو رو بد بخت کرد در توزیع مازندران دو مدیر عامل کم سن و سال به کار گمارد یکی بعد از هشت ماه از کار کنار رفت و دیگری ۶ ماه . بچه ۹ ماهه دنیا میاد ولی اونها نتوانستند به اندازه یک بچه ۹ ماهه در پست بمانند .
ای روزگار . وزیر جان مدیر عامل نارس معلومه شرکتها را به کجا ها که نمی بره . کتاب خوب خواندی ولی عملت نقطه مقابلش است . مدرکت پرفسور است ولی درکت نقطه مقابلش است . یادت هست گفتی÷
" چرا ما باید برای دو ماه تابستان برنامه ریزی کنیم نیروگاه احداث کنیم تا پول مملکت صرف تولید نیروگاه نشود"
لازمه بهت یاد آوری کنم که ظرفیت تولید برق و انتقال برق و توزیع آن در مواقع بحرانی روند مصرف روند ، رشد و توسعه یافتگی یک کشور م به حساب می آید و یک از شاخص های توسعه یافتگی کشورهاست .
وزارت نیرو آسیب جدی در بحث تولید و انتقال و توزیع در زمان صدارت شما به خود دیده است که می توان آنها را برشمرد .
۱_ عزل و نصب ها بی برنامه و پر حاشیه در زیر چتر شایسته سالاری .
۲_ عدم پاسخگویی مناسب در بحث ظرفیت سازی تولید از سوی شما.
۳ _ بدهی های میلیارد تومانی در زمان صدارت شما .
۴_ ناکارآمد بودن مدیران شما در مجموعه توانیر .
۵_ به تعویق افتادن حقوق و مزایا پرسنل زحمت کش .
۶_ عدم تمایل پیمانکاران به مشارکت در بخش های مختلف و سو استفاده از تهاتر ها (مثلا در یک طلب یک میلیاردی ۳۵ درصد از سوی فروشندگان تجهیزات و یراق آلات کم شده و ۱۵% پول نقد داده شده و بقیه اقساط یک ساله . به نوعی شر خری علنی )
۷_ بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد همکاران دارای تجربیات خوب به خاطر خوش خدمتی به دولت .
جناب آقای اردکانیان عنوانین و سمت ها در این دنیای فانی به هیچ وجه نمی ماند فقط تنها چیزی که می ماند خدمت به خلق است .شما هم خواهید رفت ولی قسم جلاله می خورم فقط ۱۰ درصد همکاران وزارت با شما هستند بقیه از شما راضی نیستند . شاید بگویی به درک ولی تاریخ درمورد شما خواهد نوشت
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
1
7
همکاران محترم البرز
واقعا از تخریب یکدیگر دست بردارید، واقعا حقوق کسی را به دیگری نمی دهند، عالی ترین شرکت را دارید، قدر همدیگر را بدانید، حالا یک فردی گول شیطان را خورده و شاید هم اشتباه شده است، مگر شما اشتباه نمی کنید، ایشان مالی اشتباه خیلی ها تهمت و غیبت است که بالاتر از قتل است، به قول عرفا اگر باغچه هرکس را بیل بزنی چند کرم پیدا می شود، با این تهمت ها دیگران فکر می کنند، همه مدیران و کارکنان البرز خدای نکرده رشوه گیر هستند، خدا را در نظر بگیر شرکت را تضعیف نکنید .
سمیرا
|
France
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
6
2
سلام.
سردبیر محترم برق نیوز از درج اخبار جذاب و موثق از شما ممنونم.من تا به امروز فکر میکردم این سایت متعلق به وزارت نیروی توانیر است. آیا میشود دلیل استعفای آقای ... را هم بفرمایید؟ شایع شده است که یک همکار خانم از ایشان بخاطر ارتباط ازدواج موقت شکایت کرده است.ایا صحت دارد؟!
مدیر پایگاه ازدوارج موقت نه در شرع و نه در قانون مشکلی ندارد. احتمالا مشکل دیگری بوده است.
همکار خانم اگر بخاطر ازدواج موقت شکایت کرده است ربطی به اداره برق و سمت ایشون ندارد و یک مسئله خانوادگی است که نمی تواند دلیل برکناری باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
درست است که ازدواج موقت شرعا و قانونا جرم نیست ولی اینکه ... تمام فکر و ذهنش مسایل جنسی باشد و در شرکت خانمی را صیغه کرده و بعد حتی او را ... کند هم غیر اخلاقی است و هم نشان دهنده اوج فلاکت.
این چنین فردی همه اش به دنبال فرصتی برای خلوت کردن با صیغه اش هست و شرکت را هم به مکان کامجویی خودش تبدیل می کند. به نظر شما این فرد قادر به ... خواهد بود؟ آیا با چنین تشطت افکاری قادر به تصمیم گیری هم خواهد بود؟
مدیر پایگاه شما از کجا میدونی تمام فکر و ذکرش این بوده یا همش خلوت میکرده و ...؟
یک خانمی با همکارش ازدواج از نوع موقت کرده که تا اینجا هیچ مشکلی ندارد. ولی اگر از فرصت های در اختیار و مقامش در این راستا سوء استفاده کرده باشد و یا ایشون رو مجبور به چنین کاری کرده باشد بله کار خلافی انجام گرفته است. اگر بخاطر این ازدواج به ایشون پست داده باشد سوء استفاده از موقعیت اداری است.
البته که اثبات اینها کار رسانه نیست و باید نهادهای نظارتی پیگیری کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو برق قم هم یه همچین چیزی بود لو نرفته هنوز به اون خانم توفیشش حق نگهداری ابزار الات ماهی یک میلیون وپانصد میدن.چه ابزاری نگه میداره خدا داند.البته من دنبال آبرو ریزی نیستم خداوند از ریختن آبرو مسلمان خوشحال نمیشه.رسم مولایم علی دیده رو نادیده کردن .ولی این مطلب گذاشتم آقایون مافیا در قم شهر قم کوچیک پنج تا خیابون داره.ما هواسمون هست
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
6
6
یک پیشنهاد برای وزارت نیرو در انتخاب مدیرعامل البرز، و الا این سه نفری که قصد دارید مدیرعامل شود به فرمایش جناب وزیر که با سابقه هستند، در شرکت های فعلی خود وضعیت خوبی ندارند،
اما پیشنهاد : انتخاب مدیرعامل را با رای مستقیم کارکنان
دوستی که به عنوان سرپرست انتخاب شده است فردی بسیار باهوش و توانمند هستند، دو ماه است که شرکت را مدیریت می کند با توجه به مشکل خاموشی با دلسوزی و مدیریت خوب و متعهدانه و انقلاب یک مجموعه آرام و بدون چالش را ایجاد کرده است، خواهشا این موضوع را حتما به صورت نا‌شناس از تک تک کارکنان جویا شوید همه دنبال خدمات رسانی هستند و گوش به حرف چند نفر که به دنبال منافع خود هستند ندهید و اجازه دهید ایشان به مدت شش ماه با تمام اختیارات بدون دخالت از طرف شرکت توانیر شرکت را مدیریت نمایند حتما به حرف بنده خواهید رسید.
شما را به خدا به این پیشنهاد بنده توجه کنید. والا آن سه نفر امکان حل معضل توزیع البرز را ندارند، مشکل توزیع البرز رفع موانع فروش برق در ساوجبلاغ، چهارباغ است نه مدیرعامل اگر حل شود کسی رشوه نه خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حتما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
3
واقعا هیچ کس به فکر نیست برق قم واین همه ماجرا چرا هیچ کس پیگیری نمیکنه.ادمین جان شماره ای دارید برای اعتراض به نحوخ ازمون صوری که بچه ها تماس بگیرن همه نور چشمی ها زو قبول کردن
مدیر پایگاه به خود بازرسی و حراست توانیر و وزارت نیرو اطلاع دهید. ما در خبری به همین موضوع پرداخته ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاش شماره میدادید به هرکی زنگ میزنیم جواب درستی نمیدن.کاش اسم یه نفری که زور داشته باشه بتونه ورود کنه یاشماره دفترش میذاشتید تا ازقم تماس بگیرن.انگار همه میخونن ولی نمیخان یانمیتونن کاری کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
7
2
اتفاقا تو شرکت توزیع البرز افراد متخصص و متعهد زیادی وجودی داره که بخاطر شرایطی که شرکت داره عقب نشینی کردن و حاضر نیستن به شرکت و صنعت کمک کنن.تو دفتر بازرسی شرکت فردی بسیار توانمند و دلسوزی وجود داره که سالیان سال تو حوزه حراست و بازرسی کار کرده و خیلی میتونه به شرکت کمک کنه امامتاسفانه بعضی از متخلفین اجازه کار نمیدن...
پاسخ ها
هادی
| United States of America
بله ماینر باز حرفه هستند ،صدا هم خوب ضبط میکند،نگهبان هم بودند...تستش مثبت است بقدر مثبت هستند ایشون...اینجا هم زیاد کامنت میزارند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هادی جان گویا به تو فشار زیاد اومده و ازنوشتن این مطلب نشون میده که خودت از متخلفین شرکت هستی و این آقا باهات برخورد کرده و الان اخراج شدی خوب جلوی بخور بخور و جولانت رو گرفته اشکال نداره ولی بهت بگم این آدم از افراد سالم شرکت و خیلی خیلی خوب کار و با افراد متخلف مثل تو برخورد قاطع کرده
با حرف که چیزی درست نمیشه اگه از اینهمه حرفای مفت که زدی مستنداتی داره به ادره اطلاعات بده تا باهاش برخورد کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هادی من تو رو خوب میشناسم اون فامیلتون که میگفتی حاج آقا ص....نتونست کمک کنه خب والا حق داره از تو با دنیای تخلف نمیشه حمایت کرد(واگذاری انشعاب زیرحریم فشارقوی.رعب وحشت انداختن تو پرسنل.گرفتن مایه از مشترکان.مشکلات اخلافی.خالکوبی رو بدن.اهل خلاف و.....)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله ایشون نگهبان نظام و سرباز ولایت هستن. که خواب رو به چشم افراد متخلف حرام کردن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
هادی چرت نگو خواهشن معلوم که آدم متخلفی هستی و این آدم حالتو گرفته.زنده باد نگهبان نظام... انصافا از وقتی اومده شرکت ما جلوی خیلی از افراد مفسد رو گرفته کاش که چهار تا مثل این افراد تو بدنه ریاست جمهوری بودن تا اونوقت کسی جرات تخلف نداشت
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم فردی که در دفتر بازرسی حضور دارند بسیار توانمند و دلسوز است ولی متاسفانه یک مشت آدم بیسواد که خیلی پرمدعا هستند جلوی کار این بازرس دلسوز را با شلوغ کاری می گیرند و ایشون رو درگیر حاشیه می کنند که این بازرس نتونه به رسالت واقعی‌ش که برخورد با افراد متخلف است عمل کنه
قابل توجه شما اینو بدونید که دنیا گرد است
توانیری
| Canada
عرلگبزی رو میفرمایید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توانیری جان ازمسخره کردن چه سودی میبری و دنبال چی هستی یکم واقع بین باش و اینقدر افراد پاک دست و دلسوز رو به تمسخر نگیر به قول حرف رییس جمهور منتخب اگه با تخریب و تمسخره ایشون مشکلات شرکت حل میشه اشکال نداره اینکار رو بکنید. واقعا جای تاسف داره.....‌
خدارو شکر حسن کریمی نیستم
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید میشه بفرمایسد تو دفتر بازرسی البرز چه کسی حضور داره که توانمند هستش؟ اگر منظورتون اون اقایی هستش که کلا تو خدمات مشترکین بوده و بعدش بدلیل بی لیاقتی توسط معاونت وقت از خدمات مشترکین دک شد و انداختنش خدمات عمومی و الانم رئیس بازرسی توزیع البرز هستش تا فقط دنبال کار زنش باشه که باید بگم خودتی که داری از خودت تعریف میکنی عقده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
1
0
برق نیوز اخبار رو سانسور نکن
اون پیام مربوط به غزل مدیران عامل تویی رو بگذار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاش واقعا یه تیتر میزدن ازعملکرد مدیرعامل ها.وپیگیر میشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
2
1
یک رئیس حراست در برق منطقه ای مازندران بوده است . با آقای امجدی مدیر عامل برق منطقه ای مازندران لابی خوبی در مازندران بر پا نموده است .
... توسط مدیر حراست وزارت نیرو بنام آقای گودرزی بر کنار شد ( خدا خیرش بدهد آقای گودرزی و وزیر فتاح ). و بعد این آقای امجدی آقای... را برد رئیس حراست توزیع کرج کرد . یک آدمی که در مازندران صلاحیتش زیر سوال بود رفت اونجا شد مدیر حراست پس سرنوشت کرج مشخصه به اینجا ختم می شود . این فرد پس از ۴ سال دوباره برگشت رئیس حراست برق منطقه ای مازندران شد . این خانه از پای بست ویران است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
حسین جان ساقیت رو عوض کن
هانيه نظرى
|
United States of America
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
3
4
بايد ها و نبايدها
عربگرى
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
5
2
مدیر سابق ... و رفیق جانش ح جون هم بزودی محاکمه میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رفیق جون یا بهتر بگم رئیس جونش" آقای ح انقدر کلفت هستند که دم به تله ندهند.
ماشالله تو همه دولتها اعم از اصولگرا و اصلاح طلب جایگاه دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
2
5
متاسفانه دستگاه های نظارتی باید به بحث انتصابات در شرکت های زیر مجموعه توانیر علی الخصوص شرکت برق... ورود کنند با اینکه گزینش سازمان‌ها و حراست آنها به وظایف خود عمل می‌کنند شاهد لابیگری و فشار برای بر سرکار آمدن اشخاصی هستیم که پرونده های باز در سازمانهای خود دارند. آخر چطور ممکن است پیشنهاد مدیریت مالی را در برق به کسی بدهند که چندبار در گزینش و حراست رد شده است، این چه پافشاری بیهوده ای است به غیر از این که می‌خواهند تیم خود را درست کنند تا بتوانند باند فساد ایجاد نمایند. چرا هیچکس به داد وزارت بی در و پیکر نیرو نمی‌رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
ای بابا برق تهران بیرونش همرو کشته داخلش کارکنانشو، تا دیروز که امیدوار بودیم یه سری مدیران بازنشسته بشن نفس راحتی بکشیم و جایگزین های جدید کارهای اساسی انجام بدن برای شرکت، حالا هم که مدیران جدید دنبال باندبازی هستن. کاش مهندس قسمت با این همه تجربه مدیر عامل شرکت میشد، هم انسان درست کاری هست هم دنبال منافع خودش نیست.
در مورد مدیریت مالی جدید هم که اصلا حرفی نمیمونه همه شاکی و ناراضی هستن، نمیدونم همکاران مالی چطوری کار میکنن اونجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
7
3
مشکل اصلی توزیع البرز وجود اقای ...بعنوان مدیر ... هست بیات که این آدم بیسواد رو که حتی یک روز هم تجربه مدیریت رو داشته آورد و تو جای حساس مثل ... گذاشت که اوضاع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
6
6
میگن بیات آزاد شده و برگشته سر کار البته ایشان در استعفانامه اش گفته بودند در سنگر دیگری قصد خدمت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همین جاهم براش زیادی بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ترسو اسم خودت را بنویس چرا می ترسی بزدل، حتما بد جوری داغ گذاشته برات و می سوزه، البته پیدا کردن آدم ترسو کار نداره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من کاری ندارم این پیام رو ... نوشته یا نه ولی خوب میدونم ... نیروی شرکتی بود و تو دانشگاه عباسپور تو بایگانی کار میکرد که بیات بهش میدون داد و الان دکتر دکتر بهش میگن بالاخره چند وقت رفتم استراحت و کارای مهمتر دارم برمیگردم پرونده کاراتو رو میدم به نهادهای امنیتی و نظارتی تا اینقدر سنگ جلوی پای پیمانکاران با تجربه به اسم تعارض منافع نندازی
ناشناس
| France
دوست بزرگوار شما نه پیمانکار هستید، نه در مرخصی، البته کم در محل کار حاضر می شوید! روباه پیر یک مثلی دارد می گوید: تفرقه بیانداز و حکومت کن، تا پیکان به طرفت نباشد!
اطلاعات نوشته شد در مورد این دوست عزیز غلط است و خنده دار، تعارض منافع یک بخشنامه ملی است آقای بی سواد .
برق نیوز هر موضوع را بدون تحقیق درج نکنید کافی است با دانشگاه عباسپور مکاتبه نمایید ببینید همچنین موضوع وجود دارد سپس درج نمایید ، انتشار موضوع فیک.
ضمنا این دوست عزیز از اول در هر سازمانی بوده فردی درستکار و فرهیخته بوده است حتما به کارگزینی رجوع کنید و اطلاعات ایشان را بگیرد، در حال حاضر هم ایشان برای توزیع برق البرز نقشه راه و توسعه رهبردی ۵ ساله نوشته است اگر سواد دارید بخوانید و عمل کنید تا شاهد شرکت درجه یک در صنعت برق باشید .
ضمنا ایشان قبل از بیات ۶ سال در توزیع به سازمان های دیگر مدیر بوده است و بنده از ایشان سوال کردم و ایشان برای بنده با مدارک و مستند ارائه دادند.
خجالت بکشید سرتان را بیندازید برای شرکت کار کنید و تهمت هم به پیمانکاران پاکدست شرکت و نیروهای دلسوز و زحمت کش شرکت نزنید، دوست عزیز هم گویا به پلیس فتا شکایت خواهد کرد.
کارمند توزیع استان تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
9
8
آقای بیات به پشتوانه آقای ح... بی ترمز و بی محابا از زمان توزیع استان تهران می تاختند.
زمانی که تو تهران بود با نفوذی که روی مدیر عامل سابق داشت از انتخاب نگهبان جلوی درب دورترین نقطه استان تهران نمی گذشت و در انتخابش اعمال نفوذ می کرد.
دو سه مرتبه گزینه مدیر عاملی برخی شرکتهای توزیع شد ولی رد می شد ولی قربون... و ارتباطات برم که تو این مملکت چه ها می کنه! و آخر کار مدیر عامل البرز شد.
ولی وقتی چوب خط کسی نزد خداوند پر بشه دیگه ... جون هم کاری ازش بر نمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
7
3
به بنده اطلاعاتي از قبل رسيده بود
شما حساب اقا زاده ها رو چك كنيد
اموال و داراي خانواده ايشان رو بيان كنيد
چطور ممكن است؟؟
ميليارد ميليارد جا به جا كرده و قسمتي از ان رو شده
بايد تمام اموال بلوكه بشه تا مردم باور كنن
اموالي كه به صورت باهوشانه به حساب اعضاي خانواده زده است
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
5
2
... جز باند های اصلی میباشد
مثال ساده به مردم عزیز کشورم حساب های اقازاده هاشو رو کنید اموال و داراهای ... رو کنید
اموال هایی میلیاردی که به نام اعضای خانواده خود کرده اند
دلار های مخفی شده خود
باید تمامی اموال ...بلوکه شود
حق مرد رو این اقا زاده ها خورده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
1
7
الان.البرز شده لاشه ای که مدیران عامل سایر شرکت ها برای نزدیک شدن به پایتخت و البته کسانی که مسکل دارند و حاشیه دارند و ... چنبره انداختن بر آن تا بیایند البرز بلکه برای یکی دوسالی و تا زمانی که دولت جدید بخواهد تغییرات دهد اینجا باشند و زود عوض نشوند.
البته مشکلات هم را هم رو می کنن بطوریکه یکیشون مشکل استعلام و .. داره , دیگری مشکلات اخلاقی و عدم استخدام دایم داره که تازه یادش دادن بابا فرق استخدام قرداد معین و حجمی و شرکتی چیه که رفته دنبال استخدام دایمش. ببینید کی مدیرعامل ما هست و چقدر قوانین را می شناسد.
مدیر عامل دیگر که کانریر است دیپورت شد و مشکل .. دارد. آن یکی که هم مشکل بازرسی و قراردادهاب عجیب دارد و دیگری هم ... دارد.

به هر حال این پنج تن مسئاه دار جملگی در تهران بزرگ هم ثبت نام کردن و اگر برایداستان تهران و قم و ... هم فراخوان دهند ثبت نام می کنند.

سوال اینجاست که این مدیرک عامل ها که هر روز,یکیشون پرونده اش رو می شه چرا اینقدر که همه ازشون ناراضی هستن و عامل این همه خاموشی هستن ایتقدر سودای مدیرعاملی دارن.

فسادهای مالی و اخلاقی و اداری و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
سلام برق نیوز از اتفاقات نیروگاه لوشان با خبرید؟ به شبکه های معاند مجازی هم رسیده اما شما چیزی نمی نویسید!! احتمالا شما هم مثل نهادهای نظارتی خواب تشریف دارید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
مازندران را دریابید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
کجای کاری داداش؟مدیرعامل آبفا اصفهان هر دو سال یه ... میداد به جانباز و یقیه،دوازده سال کارش راه افتاد!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
3
13
مشکلات فعلی توزیع برق البرز خصوصا در زمینه پرداخت حقوق و مطالبات پیمانکاران بنا به دلایل ذیل می باشد:
۱- تبدیل قرارداد ها خصوصا مشترکین از حجمی به نفرثایت
۲-افزایش پرداخت ها به پرسنل پیمانکاری که باعث افزایش نجومی مبالغ قراردادها نسبت به سال های قبل شده است.)
۳- پرسنل پیمانکاری از دریافت حقوق ماهیانه خود مطمئن بوده وانگیزه ای برای تلاش واثر بخشی ندارند.
۴- بجای جذب نیرو توسط پیمانکار متاسفانه منابع انسانی شرکت توزیع نیرو را جذب وبه پیمانکار معرفی می نماید.(این امور باعث می شود در صورت بوجودآمدن مشکل پرسنل پیمانکاری به جای صاحب شرکت پیمانکاری به شرکت توزیع معترض گردند.
۵- در مدل جدید قرارداد و نقش منابع انسانی بجای مدیریت پیمانکاری ، عملا شرکت درگیر حل فصل مشکلات ۲۱۰۰نفر پرسنل رسمی وپیمانکاری بجای کمتر از ۴۰۰نفر پرسنل رسمی شده است.
۶- مدیریت پیمانکاری خود را فقط تحصیل دار دانسته وچشم به دست شرکت دوخته که درپایان ماه به ایشان پول بدهد تا بین پرسنل پیمانکاری تقسیم کند.
۷-صرف وقت برای حل این مشکلات ،شرکت توزیع را از نظارت بر عملکرد مجموعه خود غافل نموده و مشکلاتی از قبیل حضور بازرسی و... جهت بررسی پرونده ها و...پیش آورده است.
با این اوصاف وافزایش چند ده میلیاردی قرارداد ها به علل بالا شرکت با مشکل مواجه شده و نمی تواند ، وظایف خود را بدرستی انجام بدهد.
نیاز است هرچه زودتر سرپرست شرکت که به مشکلات داخلی اشراف دارد بعنوان مدیرعامل منصوب و با کمک توانیر بتواند مشکلات را با همدلی موجود حل نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ضمن تایید موارد فوق می توان به موارددیگری نیز اشاره نمود:
1- نفر ثایت کردن قرارداد مشترکین عملا باعث شده قرارداد مذکور از حالت تخصصی به عمومی تبدیل و شرکتی مانند آرن دژپی ( که نامین کننده نیروی انسانی است.) به خود اجازه دهد در این قرارداد شرکت و متاسفانه برنده شودو نهایتا در پرداخت حقوق پرسنل وامانده و باعث تضعیف ارکان قرارداد شده و لطمه به شرکت وارد نماید.
2- قرارداد سیستم جامع خدمات مشترکین به شرکتی مانند مانیر داده شده که هنوز پس از گذشت یکسال از شروع قرارداد یک سیستم (فشل ) در شرکت راه اندازی نموده و تمامی مناطق با مشکل مواجه هستند.(پرسنل شرکت مذکور بدون حساب وکتاب شش ماه از مهمانسراهای اداره استفاده نموده اند.)
3- در قرارداد مشترکین 2 دست لباس کامل برای پرسنل دیده شده ، در صورتیکه برای پرسنل رسمی شرکت مطلب مذکور دوسال یکبار دیده شده و نهایتا باعث افزایش مبلغ قرارداد و هزینه های شرکت شده است.
خیرخواه
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر بنده این نقد منطقی ،حساب شده و کارگشاست.
باشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس بهتر است قبل از اظهار نظر دستورالعمل ها را مطالعه فرمایید که بکارگیری نیروی پیمانکاری در هر فعالیتی مشروط به اخذ ریاست مجمع عمومی شرکت‌های توزیع نیروی برق می باشد ضمن اینکه بنده با این روش موافق نیستم ولی با سپردن از صفر تا صد کار به پیمانکار نیز موافق نیستم چون در آن صورت غیر از دوست و آشنا و فامیل و بستگان پیمانکار کس دیگری را در قرارداد ها نخواهید دید
ناشناس
|
France
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
4
3
برق نیوز :
شما که توسط یک فرد حسود و عقده ای در مورد آقای مدیر این سازمان مطلب دروغ انتشار می دهید و اگر راست می گویید و توزیع البرز را دوست دارید و اغلب بری شرکت اخبار منفی می زنید !
آیا می دانستید شرکت توزیع برق البرز در بین ۴۸ دستگاه رتبه اول را در استان البرز در جشنواره شهید رجایی کسب کرده است چرا خبر نزدید؟!
اما کامنت های دروغ یک عقده ای را با انتشار نام همکار توانمند و فرهیخته شرکت را با اطلاعات غلط درج می کنید.
از خدا بترسید که ....
مدیر پایگاه اخبار موفقیت های توزیع البرز هرموقع بوده منتشر شده است
از طرفی هرجا فکر می کنید ما مطلب دروغی کار کرده ایم ممنون خواهیم شد اطلاع دهید
پاسخ ها
همکار البرز
| Iran (Islamic Republic of)
ما که خودمان در توزیع البز مشغولیم میدانیم که رتبه اول جشنواره شهید رجائی چقدر پر اهمیت و از افتخارات بزرگ جهانی ست.....همچنین میدانیم که چگونه به دست امده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزاد ساروی
|
Japan
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
1
بنقل از منابع آگاه ر.غ که سینه چاک دولت تدبیر و امید بوده و زیر چتر این دولت جایگاه مدیرعاملی توزیع مازندران را از آن خودش کرده بود و درست در اول تیر ۹۹ بدلیل دریافت حقوق های نجومی و برخی مسایل توسط اردکانیان برکنار شد....اکنون با تغییر ۱۸۰دذجه ای موضع سیاسی یکباره در صف حامیان آیت رییسی قرار گرفته و برای کسب جایگاه مدیرعاملی البرز و تهران بزرگ دور و بر ستاد رویت میشده
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
1
0
چه خبر از مدیر عامل سابق توزیع البرز؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
2
بیات ادم درستکاری بود.به چندتا خیریه کمک میکرد.نباید به ناحق درموردش حرف زد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار