کد خبر: ۴۶۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
باز هم برق ۳۳ سازمان دولتی در پایتخت، توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قطع شد.

به‌ گزارش برق نیوز، حسین صبوری، با بیان اینکه برای جلوگیری از ایجاد خلل در تامین برق مستمر، از عموم مشترکان درخواست داریم مصرف خود را کاهش دهند، اظهار کرد: به‌رغم فشار حداکثری به شبکه برق و افزیش مصرف همزمان با بالا رفتن دمای هوا در هفته جاری، با تلاش کارکنان این شرکت و همکاری مردم، در چند روز گذشته خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران اعمال نشده، اما ضروری است که حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم هشدار و اخطار‌های مکرر کتبی به سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی که مصرف برق خود را طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نیرو کاهش نمی‌دهند، امروز برق ۳۳ دستگاه اداری پرمصرف با اخطار قبلی، قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه به‌طور جدی برق هر سازمان دولتی که مصرف خود را کاهش ندهد، دچار قطعی برق خواهد شد، تاکید کرد: روز هشتم خردادماه ۱۴۰۰، برق ۳۳ مرکز مهم از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت مسکن، شرکت مخابرات ایران، بانک‌های ملی، تجارت، شهرداری‌های منطقه ۳، ۶، ۸ و ۲۲ و ... به‌طور کامل قطع شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار