کد خبر: ۴۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
حسين صبوري مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ ضمن تقدير و تشكر از مشتركان فهيم پايتخت در خصوص مديريت مصرف برق، خواستار تداوم اين موضوع شد و از مشتركان پايتخت درخواست كرد تا با همراهي خود، ياور صنعت برق در اين برهه حساس باشند.

به گزارش برق نیوز، این شرکت اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

مشترکان محترم پایتخت همان طور که مستحضر هستید استفاده بی رویه رمز ارز‌های غیر مجاز از شبکه برق، افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس و هم چنین کاهش بارندگی ها، باعث بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور شده است. بروز خاموشی‌های پراکنده در سطح کشور و هم چنین پایتخت، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تمام توان و قوا با همکاری و مدیریت مصرف مشترکان محترم، اقدام به کاهش خاموشی‌ها کرده است.

از آن جایی که تامین برق مستمر و پایدار نیازمند همدلی و همراهی تک تک شما شهروندان است، لذا برای تحقق این موضوع رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری، صنعتی و ... ضروری است، تا با این راهکار‌ها خاموشی‌ها به حداقل و حتی صفر برسد؛ لذا خواهشمند است با صرفه جویی خود، ما را در این امر یاری کنید.

هم چنین این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا بخش‌های مهم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارای برق پایدار و مستمر باشند، اما ضروری است تمامی این مراکز دارای مولد‌های اضطراری آماده به کار باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مشترکان فهیم پایتخت، امیدواریم با همراهی شما برق تابستان گرم سال جاری را با حداقل مشکل تامین کنیم.

لازم به ذکر است فایل جدول برنامه خاموشی احتمالی در سایت شرکت به نشانی www.tbtb.ir و اپیلیکیشن برق من بارگذاری گردیده است، که مشترکان می‌توانند با مراجعه به این سایت از برنامه احتمالی خاموشی منطقه خود مطلع شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار