کد خبر: ۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با قطعی برق، فعالیت جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی متوقف نمی‌شود. البته قطعی برق منجر به تعطیلی بیشتر مربوط به جایگاه‌های CNG می‌شود.
به گزارش برق نیوز، علی مقدم با اشاره به قطعی‌های مکرر برق و تاثیر آن بر جایگاه‌های عرضه سوخت در استان، اظهار کرد: همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی فعال بوده و قطعی برق منجر به تعطیلی آن‌ها نمی‌شود و فعالیت آن‌ها مانند روال گذشته خواهد بود.

وی افزود: اکثر جایگاه‌های توزیع سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور و UPS هستند و قطع برق با اطلاع‌رسانی بموقع، مشکل جدی برای سوخت‌رسانی ایجاد نخواهد کرد، به همین خاطر به همشهریان توصیه می‌شود که در زمان مناسب برای سوخت‌گیری به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: قطعی برق منجر به تعطیلی بیشتر مربوط به جایگاه‌های CNG می‌شود که با توجه به اینکه دستگاه دیزل ژنراتور در این جایگاه‌ها نمی‌تواند برق مصرفی کمپرسور‌ها را تأمین کند، طی هماهنگی با شرکت توزیع برق استان، مقرر شده است در ساعات پیک پیشنهادی و در زمانی محدود، برق جایگاه‌های CNG قطع شود.

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، تصریح کرد: در اکثر موارد همه ۱۰۰ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال بوده و در بحث مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.

مقدم خاطرنشان کرد: همشهریان و مشتریان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه کم‌فروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاه‌ها، موضوع را به اطلاع سامانه پاسخ‌گوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره تماس ۰۹۶۲۷ که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، رسانده تا به صورت مکتوب پیگیری‌های لازم به عمل آمده و از نتیجه مطلع شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار